Quote from Funbeat user on 25 May 2007, 18:56Det va ju smart Marie, tusan att jag inte tänkte på det! Jag har ju en stegräknare! Har dock inte använt den än...men en dag så!
Det va ju smart Marie, tusan att jag inte tänkte på det! Jag har ju en stegräknare! Har dock inte använt den än...men en dag så!
Quote from Helena Kardell on 25 May 2007, 19:10Huhu snart klar med målet . Blivit mycket promenad denna vecka. Fått lite av en gymsvacka :/
Huhu snart klar med målet . Blivit mycket promenad denna vecka. Fått lite av en gymsvacka :/
Quote from Bjarne Lewin on 25 May 2007, 19:31Målet för denna veckan har jag ju nått,och månadsmålet likaså.. men däremot har jag ju problem med mitt årsmål. Nu är jag uppe i 38 %. NÄr månade är slut ska jag sätta mig och räkna ut hur många minuter per återstående månadsom krävs för att jag ska gå i
Målet för denna veckan har jag ju nått,och månadsmålet likaså.. men däremot har jag ju problem med mitt årsmål. Nu är jag uppe i 38 %. NÄr månade är slut ska jag sätta mig och räkna ut hur många minuter per återstående månadsom krävs för att jag ska gå i
Quote from Funbeat user on 26 May 2007, 00:23Får se vad man får till för något i morgon 🙂
Får se vad man får till för något i morgon 🙂
Quote from mårten jansson on 26 May 2007, 08:34Jag ska på både spinning och styrketräning idag och sedan har jag en massa saker att göra hela dagen - känns som om jag bara ska springa runt!
Men det känns ändå skönt, för nu har jag en vecka kvar till rapportinlämning och 1,5 kvar till seminariet om den
Jag ska på både spinning och styrketräning idag och sedan har jag en massa saker att göra hela dagen - känns som om jag bara ska springa runt!
Men det känns ändå skönt, för nu har jag en vecka kvar till rapportinlämning och 1,5 kvar till seminariet om den
Quote from Funbeat user on 26 May 2007, 12:42Förstår jag det 🙂
Tror faktiskt jag kommer lyckas gå i mål denna vecka (V)
Fast jag är inte där ännu. Har typ lite över 100min kvar 🙂
Förstår jag det 🙂
Tror faktiskt jag kommer lyckas gå i mål denna vecka (V)
Fast jag är inte där ännu. Har typ lite över 100min kvar 🙂
Quote from Funbeat user on 26 May 2007, 18:16Vi har klarat vecko grupp målet redan idag 😀 Va duktiga vi är allihopa (H)
Vi har klarat vecko grupp målet redan idag 😀 Va duktiga vi är allihopa (H)
Quote from Funbeat user on 26 May 2007, 22:20Rebecka fuskar!!! 😉 Hon är i mål före mig, de går inte att göra så... *fniss*
Nej men seriöst.... Känner mig lite slö denna vecka också, fast det börjar bli bättre. Fast knät börjar bli elakt 🙁
Rebecka fuskar!!! 😉 Hon är i mål före mig, de går inte att göra så... *fniss*
Nej men seriöst.... Känner mig lite slö denna vecka också, fast det börjar bli bättre. Fast knät börjar bli elakt 🙁
Quote from Funbeat user on 27 May 2007, 00:03Bara 50min kvar! inte ens det. .woho!
Bara 50min kvar! inte ens det. .woho!
Quote from Bjarne Lewin on 27 May 2007, 00:08Och 24 timmar kvar att utföra det på 😉
Och 24 timmar kvar att utföra det på 😉