Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenSnacketråd vecka 21 🙂
You need to log in to create posts and topics.

Precis! Helt underbart 🙂 Tur att jag tog de dära 40min nu på kvällen 😉

Har bara läst det allra första inlägget den här veckan än så länge... Hur kan ett resultat vara dåligt om man har nått målet?!?! Hallå!!! Med inte så mycket marginal som vanligt? Jaha, och hur skitsamma är inte det? Målet är nått och då är målet nått. Upp

Jo förresten Marie A ang de där böckerna så vet jag inte vilken som är bäst för dig, det beror ju på vilka "brister" du har, och just det är ju sånt som man behöver en teurapeut till. Självkänsla nu! har jag hört mycket gott om. Det som gör att jag reckom

Jo förresten.. jag glömde...

Man behöver inte vara troende för att gå till ett tolvstegsprogram!

Tycker alltid det verkar som om man måste acceptera Gud och (ursäkta mig) skit för sånna där 12stegs programm, men det kanske bara är Amerikansk tv som har lurat i mig det? :O

Det är en myt som delvis beror på dåligt översatta texter, kanske också på amerkansk tv. Det man måste acceptera är att man har ett (eller flera) problem. Var det det du menade med skit 😉 eller var det ngt annat...

Eva S: När jag skrev första inlägget visste jag inte att vi var i mål än 😉
Och självklart håller jag med dig - vi gjorde ju superbra ifrån oss under söndagen förra veckan då vi både kom i kapp och långt förbi vårt mål!

Evely: Mja, Gud, religion, det är skit för mig 😛 Har en pappa och två storasystrar som försöker pracka på mig det där, varje gång jag pratar/umgås med dem...

Hej alla!

Jag känner att jag inte hinner med att hålla koll på min träning just nu så jag vill gå ur gruppen ett tag. Men jag kommer tillbaka när allt har ordnat upp sig och jag har tid igen i sommar...
Stryker du mig Denize?

Träna på sålänge...

/Jenni