Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenSnacketråd vecka 22!
You need to log in to create posts and topics.

Den här veckan startar jag med en vilodag! Det kan behövas eftersom jag körde sex pass spinning förra veckan, jag ville veta hur bra jag klarade det. Och visst gick det, men jag ska nog inte köra mer än fem så länge jag inte kör ett längre pass eller så.

Baka är skoj... 🙂

Avslutade inte ordentligt förra veckan, men som jag skrev, jag är nöjd ändå. 🙂

Börjar inge bra denna vecka. Gnäll från moder för att jag inte tar mig ut med mig själv eller hundarna ordentligt, men jag kämpar verkligen för att ta mi

Nu är jag hemma igen! Har varit en toppen helg i sthlm! Mycket marcherande och en del festande oxå!
Har kört ett pass på gymet idag, ska ta å hoppa hopprep 5 min. oxå idag. Hade tänkt åka inlines imorrn, men såg att det ska regna hela dagen imorrn oxå...

Bra jobbat Rebecka!! Som redan är i mål 🙂 Då höjer du snart ditt mål då 😉
Jag rörde mig inget igår, men idag har jag gjort 119min. 🙂 Vad lätt att blev helt plötsligt när jag köpte mig nya skor, blev en energikick!! 😀 Till och med gjort min rehabilite

Mjo mitt mål kommer höjas framöver helt klart. Jag ser ju att jag kan mycket mera 🙂

Jag har fått ihop massa minutrar redan den här veckan, jag har verkligen legat i.

I går morse gick jag på ett morgon-pass med Yoga. Det var så skönt! Sen bjöd de på frukost efteråt på gymnet. SÅ det passet ska jag verkligen fortsätta gå på!!!!

Va skönt det låter med morgon-yoga! På mitt gym har dom bara kvälls-yoga!
Fast det är skönt det med!
Idag har jag massor med träning kvar! Ska till gymet i eftermiddag och sedan har jag tvätt-tid! Har slappat rejält på senaste tiden med tvätt så det blir

Det är jätteskönt med yoga på morgonen! Lagom mjukstart verkligen!

Blev du som jag när jag gjorde Yoga på morgonen, man känne sig som man går på moln, perfekt harmoni typ?

Jag har varit på akuten idag, har fått en tid klockan 15 med en läkare, får se hur det går. :O

Ja precis. Man känner sig vaken i både kroppen och huvudet. Men samtidigt avslappnad och lugn!