Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenSnacketråd vecka 22!
You need to log in to create posts and topics.

Anna-Karin, Då har du provat på en del! Hörde att belevue har byggt ut nu så det lär vara fint nu! Jag tränar på Wellnescenter på malmaberg! Mest för att det är nära hem, annars vet jag att jag inte tar mig dit så ofta! (det bor en stor latmask i mig som

Är precis återkommen från ett underbart träningspass! Jag har en riktig topp i träningen just nu! Jag är så otroligt motiverad efter loppet förra veckan som gick så bra. Känner att träningen ger resultat. Jag körde först styrka och la till lite fler övnin

Japp, jobbar på turistbyrån nästa vecka ut. Sen flyttar jag ner till festivalområdet när Mälarveckorna börjar. Det är stans sommarfestival, till er som inte vet. Det ska bli riktigt roligt! Kommer ha en illgrön tröja på mig som det står "värd" på och finn

Oooo! Då kommer vi vara jobb-grannar snart! Ska gå som lärling på mälar choklateriet! Börhar nästa eller nästnästa vecka!

Denna veckan går som en dans, kommer snart i mål.
Var ute och nattvandrade i skogen igår, sov inte en blund. Det var trevligare att sitta och grilla hela natten istället 🙂

För mig går det åt skogen den här veckan. Skulle på skivstång idag men fick en knäpp och gick och köpte pizza och godis ist...dumskalle! Nu kommer jag nog inte att klara av mitt mål. Men jag har aldrig missat ett veckomål så någon gång ska väl va den förs

Ja, om du börjar nästa vecka. Mälarveckorna börjar 9 juni och då kommer jag vara nere vid vattnet vid Lögarängen.
Skulle inte vilja praktisera på chokladfabrik!!! Vikten skulle inte må bra av det... Det räcker med smakproverna som det bjuds på varje dag

Men hallå, finns det bara Västeråsare i den här gruppen eller 😉

Jag var på instruktion i fria vikter med gyminstruktören igår och då kör man ju bara lätt och visar övningarna och sådant, kör inte ens hela set och ingen större vikt utan bara för att få r

Eva, jo jag kanske börjar nästa vecka, det är inte helt bestämt än!

Denize, det är bara att inse! Västerås är en finfin stad att bo i! Hehehe! Har faktist bara bott här i två år, kommer från början från hålan Köping ( byn som Filip Hammar kommer från och

Anä nu för det vara måtta på de 2 babbliga Vesteråsarna 😉 Vi är i alla fall minst två Lundensare här så det så (L)