Quote from Funbeat user on 1 June 2007, 10:19Hahaha! Fast jag har bott ett slag nära Lund oxå! Bodde i Kristianstad ett år! Pluggade där!
Hahaha! Fast jag har bott ett slag nära Lund oxå! Bodde i Kristianstad ett år! Pluggade där!
Quote from Sebastian Magnusson on 1 June 2007, 10:25Å här har ni en örebroare 🙂
Å här har ni en örebroare 🙂
Quote from Funbeat user on 1 June 2007, 12:02Jag va i örebro för nån helg sen, på bröllop!! (om någon nu va intresserad 😀 )
Jag va i örebro för nån helg sen, på bröllop!! (om någon nu va intresserad 😀 )
Quote from Funbeat user on 1 June 2007, 12:16idag är det utsläpp för våra små söta studenter här i Forshaga 🙂
En kompis till mig går ut så det ska bli skoj att gå dit.
Sen ikväll ska vi gå och äta på Mongolisk resturang 🙂 Mmm!
idag är det utsläpp för våra små söta studenter här i Forshaga 🙂
En kompis till mig går ut så det ska bli skoj att gå dit.
Sen ikväll ska vi gå och äta på Mongolisk resturang 🙂 Mmm!
Quote from Bjarne Lewin on 1 June 2007, 14:28Kristianstad nära Lund :@ ... NÅväl det beror väl på perspektivetn 😉
Kristianstad nära Lund :@ ... NÅväl det beror väl på perspektivetn 😉
Quote from Bjarne Lewin on 1 June 2007, 14:31Välkommen tillbaka Mata! Jag undrade så vad som hade hänt! Nåväl mycket behöver inte vara dåligt!
Kul att du är tillbaka i alla fall.
Välkommen tillbaka Mata! Jag undrade så vad som hade hänt! Nåväl mycket behöver inte vara dåligt!
Kul att du är tillbaka i alla fall.
Quote from Funbeat user on 1 June 2007, 15:30Vilken tur då att det heter SNACKETRÅD!!!
Vilken tur då att det heter SNACKETRÅD!!!
Quote from mårten jansson on 1 June 2007, 17:12Jo men det verkar bara vara Västeråsarna som SYNS! Så nu flickor, och pojke, vill jag att ni ska snacka på så att vi visar att det finns lite fler här 😉
Jo men det verkar bara vara Västeråsarna som SYNS! Så nu flickor, och pojke, vill jag att ni ska snacka på så att vi visar att det finns lite fler här 😉
Quote from Bjarne Lewin on 1 June 2007, 17:42Det är väl bra att västeråsarna snackar på! Vi har faktiskt bara en tröd på första sidan nu! Så se till och babbla mer flickor och pojkar! (L)
Det är väl bra att västeråsarna snackar på! Vi har faktiskt bara en tröd på första sidan nu! Så se till och babbla mer flickor och pojkar! (L)
Quote from Funbeat user on 1 June 2007, 18:13Det är bara för att vi har så fin dialekt här i västerås så vi får inte nog av att höra oss själva!!! *skrattar*
Det är bara för att vi har så fin dialekt här i västerås så vi får inte nog av att höra oss själva!!! *skrattar*