Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenSnacketråd vecka 22!
You need to log in to create posts and topics.

Nu har jag varit hos läkaren, blivit tömd på 5 rör med blod 😮 Och fått mer medicin, en som är för ångesten på kvällen typ. Som hjälper mig sova, hoppas verkligen det hjälper också.

Hoppas det hjälper Marie! (L)

jag älskar träning på förmiddagen... Men yoga har jag aldrig provat på. Däremot tycker jag att det är jätteskönt att börja dagen med ett konditionspass två timmar efter frukost!

De dagar jag inte ska iväg på morgonen kör jag ofta ett yogapass direkt när jag stiger upp. Då är det ett eget ihopsatt med några solhälsningar och lite strech. Sen tar jag en promenad med hunden. en perfekt start på dagen. Sen sitter det riktigt fint med

Jag tränar helst på morgonen. Så skönt att börja dagen med att köra genom kroppen och vakna ordentligt! Imorn har jag träff med instruktören på gymmet kl 7(!), ska få ett nytt program med fler övningar, yey! Cyklar dit och sen vidare till jobb. Ska bli sp

Det blidde sig en nattpromenad! På 57:47, 5.3km! 😀 Inte illa pinkat, det tackar vi sambons mobil med radio för 😀 musik var väldigt bra när man promenerade, nu så här på kvällen så spelar de så skön gammal go musik 😀

Bra jobbat Marie! Nattpromenader är härliga! Alltid jobbigt att ta sig ut, men sen när man väl är ute är det jätteskönt!

Usch jag åt en pizza till middag igår och en påse ostbågar. Jag har inte ätit det sen innan nyår. Nu mår jag jätteilla! Kroppen är in

Köre ett pass på gymmet igår me instruktör... AJAJ vilken träingsvärk ja har idag i bröstmuskeln.. hon körde ju slut på mig. Men de va skjo o värt 😀

Eva och Anna Karin, vilket gym tränar ni på?! Nyfiken eftersom vi bor i samma stad! 😀
Eva, visst va det du som jobbar på turistbyrån i v-ås?!

Billa - ja hade en provträning på natilus i Sala (fått jobb här) men ja vet inte riktigt. har trännat på bellevue tidigare oxå (tyckte om de stället) Annars just nu så tränar ja på I trim nere på stan.