Quote from mårten jansson on 2 June 2007, 11:19Det jag menade var inte att de ska sluta snacka, utan att vi andra också måste hålla måttet... så att vi kommer lite längre upp på förstasidan, tex 😉
Det jag menade var inte att de ska sluta snacka, utan att vi andra också måste hålla måttet... så att vi kommer lite längre upp på förstasidan, tex 😉
Quote from Bjarne Lewin on 2 June 2007, 11:23Jag babblar ju allt vad jag kan!
Jag babblar ju allt vad jag kan!
Quote from Bjarne Lewin on 2 June 2007, 11:26Lindholmenstaffetten! Den 11/9 i Göteborg, kan det vara ngt för oss. Eller Lindholmenloppet också för den delen.
Jag hinner nog precis komma upp i 7.5 kilometers löpning till dess. Skulle det vara stafetten så skulle det ju bara vara för skojs skull...N
Lindholmenstaffetten! Den 11/9 i Göteborg, kan det vara ngt för oss. Eller Lindholmenloppet också för den delen.
Jag hinner nog precis komma upp i 7.5 kilometers löpning till dess. Skulle det vara stafetten så skulle det ju bara vara för skojs skull...
N
Quote from Funbeat user on 2 June 2007, 11:3511/9 har jag fullt upp!! Det är nämligen så att den 15/9 står jag brud! Så jag har de sista grejjerna att fixa då!
11/9 har jag fullt upp!! Det är nämligen så att den 15/9 står jag brud! Så jag har de sista grejjerna att fixa då!
Quote from Funbeat user on 2 June 2007, 12:13Nämen! Vad underbart!!! (H:) Blir det i Domkyrkan?
Annars bor mamma i Gbg, åker ganska ofta, på söndag om en vecka, t ex. Jättebra idé med ett lopp som vi kan vara med på härifrån. Vore roligt att träffas live, särskilt i ett sånt häftigt sammanhang! Hur
Nämen! Vad underbart!!! (H:) Blir det i Domkyrkan?
Annars bor mamma i Gbg, åker ganska ofta, på söndag om en vecka, t ex. Jättebra idé med ett lopp som vi kan vara med på härifrån. Vore roligt att träffas live, särskilt i ett sånt häftigt sammanhang! Hur
Quote from Sara Wåhlen on 2 June 2007, 12:17Har varit ute och cykeltränat under morgonen, men nu blir det bara tårta och vin för i morgon när jag vaknar är jag närmare 30 än 20...
Så idag blir det dubbelkalas för mig som fyller 25 idag och mamma som fyller 60 imorgon!!!
Har varit ute och cykeltränat under morgonen, men nu blir det bara tårta och vin för i morgon när jag vaknar är jag närmare 30 än 20...
Så idag blir det dubbelkalas för mig som fyller 25 idag och mamma som fyller 60 imorgon!!!
Quote from Funbeat user on 2 June 2007, 12:22Grattis!!! 😀 Tårta är gott! Ät av hjärtans lust utan dåligt samvete.
Grattis!!! 😀 Tårta är gott! Ät av hjärtans lust utan dåligt samvete.
Quote from Bjarne Lewin on 2 June 2007, 12:48Grattis Billa! Det var ju en fantastiskt bra ursäkt och lätt att kontrollera också, fast man behöver ju ett riktigt namn 😉 ... Allvarligt talat önskar jag dig ett underbart bröllop och ett minst lika underbart äktenskap!
Väljer man loppet är det 7,5 kil
Grattis Billa! Det var ju en fantastiskt bra ursäkt och lätt att kontrollera också, fast man behöver ju ett riktigt namn 😉 ... Allvarligt talat önskar jag dig ett underbart bröllop och ett minst lika underbart äktenskap!
Väljer man loppet är det 7,5 kil
Quote from Bjarne Lewin on 2 June 2007, 12:49Grattis på fölsedagen Maria!
Grattis på fölsedagen Maria!
Quote from Funbeat user on 2 June 2007, 12:50Grattis Maria!
Här har ni en Stockholmare och jag försöker prata lite i alla fall!
Idag har jag vilodag, och det behövs så mycket som jag tränat den här veckan. Men det är ju sånt kanonävder så jag ska ta en långpromenad med hunden i alla fall och då sk
Grattis Maria!
Här har ni en Stockholmare och jag försöker prata lite i alla fall!
Idag har jag vilodag, och det behövs så mycket som jag tränat den här veckan. Men det är ju sånt kanonävder så jag ska ta en långpromenad med hunden i alla fall och då sk