Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenSnacketråd vecka 22!
You need to log in to create posts and topics.

Eva S: Jag tror att det är första gången det loppet går och det är helt klart en osäkerhetsfaktor, men det ligger på en plats som många kan ta sig till. Och på en datum där jag nog skulle kunna springa tillräckligt långt i alla fall nästan...

Det måste vara andra året i så fall om det är så nytt för på hemsidan fanns det bilder tagna på förra årets tävlande. Och det spelar ju ingen större roll heller. Även om det inte blev värsta löparfesten skulle det inte kännas bortkastat. Gbg är en härlig

Förresten, är vi tre nu till loppet i Gbg? Evely, Eva Mikaelsson och jag. Har jag fattat rätt? Fler som vill vara med? Det kan ju bli fler grupper med fyra i härifrån Funbeat! Så skoj!!! Mig spelar det inte så stor roll vilken tid vi springer på, det hand

Där ser man då har jag missat ngt! Kanske har det gått fast liksom lite på prov!

Jag menar att det ju inte kan vara en enkel buisiness att skapa ett motionslopp...

Nej, men de har erfarenhet. Det är två klubbar som har slagit sig samman för just det här evenemanget. Den ena arrangerade förra årets lopp och kanske även tidigare, den andra är en fotbollsklubb som anordnar Gothia Cup. Så de lär veta hur man gör! Kul sk

Jag kan inte springa eftersom jag itne är löptränad alls. Men jag hade gärna hängt med för sakens skull! För att det hade varit roligt. Får man lov att gå det också? 😉

Så nu har man smygit sig i mål med skavsår och fanstyg! 🙁

Nästa vecka blir det lite mer motion, för jag har faktiskt ordinerat av läkaren 60min per dag, så då borde jag ju ha det som mål.

Har även nått min maxvikt, så det blir lite extra fart för att b

Vet inte, ska kolla. Men JAG tycker ju det! *skrattar* Det måste ju vara upp till var och en hur man tar sig runt. Men när jag var med på Vårruset förra året hade jag inte heller löptränat innan. Tänkte gå runt men kunde inte låta bli att springa! Och det

Så här står det på hemsidan och jag tolkar det som att det är ok att gå runt om man vill.

"Teamwork, Underhållning, Löparglädje...

En mil kan vara tungt att springa, men tillsammans i ett lag på fyra blir det bara 2,5 ha?rliga kilometrar var och minst

Du utrycker det fantastiskt väl Eva! Jag kunde inte ha sagt det bättre själv!

Man kan vända och vrida på argumenten och med Denize så blir vi fyra, än så länge. Förhoppningsvis så kommer jag att vara ledig den helgen annars blir det svårt!

Finns det in