Quote from Bjarne Lewin on 3 June 2007, 08:54Eva S: Jag tror att det är första gången det loppet går och det är helt klart en osäkerhetsfaktor, men det ligger på en plats som många kan ta sig till. Och på en datum där jag nog skulle kunna springa tillräckligt långt i alla fall nästan...
Eva S: Jag tror att det är första gången det loppet går och det är helt klart en osäkerhetsfaktor, men det ligger på en plats som många kan ta sig till. Och på en datum där jag nog skulle kunna springa tillräckligt långt i alla fall nästan...
Quote from Funbeat user on 3 June 2007, 11:07Det måste vara andra året i så fall om det är så nytt för på hemsidan fanns det bilder tagna på förra årets tävlande. Och det spelar ju ingen större roll heller. Även om det inte blev värsta löparfesten skulle det inte kännas bortkastat. Gbg är en härlig
Det måste vara andra året i så fall om det är så nytt för på hemsidan fanns det bilder tagna på förra årets tävlande. Och det spelar ju ingen större roll heller. Även om det inte blev värsta löparfesten skulle det inte kännas bortkastat. Gbg är en härlig
Quote from Funbeat user on 3 June 2007, 11:23Förresten, är vi tre nu till loppet i Gbg? Evely, Eva Mikaelsson och jag. Har jag fattat rätt? Fler som vill vara med? Det kan ju bli fler grupper med fyra i härifrån Funbeat! Så skoj!!! Mig spelar det inte så stor roll vilken tid vi springer på, det hand
Förresten, är vi tre nu till loppet i Gbg? Evely, Eva Mikaelsson och jag. Har jag fattat rätt? Fler som vill vara med? Det kan ju bli fler grupper med fyra i härifrån Funbeat! Så skoj!!! Mig spelar det inte så stor roll vilken tid vi springer på, det hand
Quote from Bjarne Lewin on 3 June 2007, 11:49Där ser man då har jag missat ngt! Kanske har det gått fast liksom lite på prov!
Jag menar att det ju inte kan vara en enkel buisiness att skapa ett motionslopp...
Där ser man då har jag missat ngt! Kanske har det gått fast liksom lite på prov!
Jag menar att det ju inte kan vara en enkel buisiness att skapa ett motionslopp...
Quote from Funbeat user on 3 June 2007, 12:00Nej, men de har erfarenhet. Det är två klubbar som har slagit sig samman för just det här evenemanget. Den ena arrangerade förra årets lopp och kanske även tidigare, den andra är en fotbollsklubb som anordnar Gothia Cup. Så de lär veta hur man gör! Kul sk
Nej, men de har erfarenhet. Det är två klubbar som har slagit sig samman för just det här evenemanget. Den ena arrangerade förra årets lopp och kanske även tidigare, den andra är en fotbollsklubb som anordnar Gothia Cup. Så de lär veta hur man gör! Kul sk
Quote from mårten jansson on 3 June 2007, 13:08Jag kan inte springa eftersom jag itne är löptränad alls. Men jag hade gärna hängt med för sakens skull! För att det hade varit roligt. Får man lov att gå det också? 😉
Jag kan inte springa eftersom jag itne är löptränad alls. Men jag hade gärna hängt med för sakens skull! För att det hade varit roligt. Får man lov att gå det också? 😉
Quote from Funbeat user on 3 June 2007, 14:28Så nu har man smygit sig i mål med skavsår och fanstyg! 🙁
Nästa vecka blir det lite mer motion, för jag har faktiskt ordinerat av läkaren 60min per dag, så då borde jag ju ha det som mål.
Har även nått min maxvikt, så det blir lite extra fart för att b
Så nu har man smygit sig i mål med skavsår och fanstyg! 🙁
Nästa vecka blir det lite mer motion, för jag har faktiskt ordinerat av läkaren 60min per dag, så då borde jag ju ha det som mål.
Har även nått min maxvikt, så det blir lite extra fart för att b
Quote from Funbeat user on 3 June 2007, 16:59Vet inte, ska kolla. Men JAG tycker ju det! *skrattar* Det måste ju vara upp till var och en hur man tar sig runt. Men när jag var med på Vårruset förra året hade jag inte heller löptränat innan. Tänkte gå runt men kunde inte låta bli att springa! Och det
Vet inte, ska kolla. Men JAG tycker ju det! *skrattar* Det måste ju vara upp till var och en hur man tar sig runt. Men när jag var med på Vårruset förra året hade jag inte heller löptränat innan. Tänkte gå runt men kunde inte låta bli att springa! Och det
Quote from Funbeat user on 3 June 2007, 17:02Så här står det på hemsidan och jag tolkar det som att det är ok att gå runt om man vill.
"Teamwork, Underhållning, Löparglädje...
En mil kan vara tungt att springa, men tillsammans i ett lag på fyra blir det bara 2,5 ha?rliga kilometrar var och minst
Så här står det på hemsidan och jag tolkar det som att det är ok att gå runt om man vill.
"Teamwork, Underhållning, Löparglädje...
En mil kan vara tungt att springa, men tillsammans i ett lag på fyra blir det bara 2,5 ha?rliga kilometrar var och minst
Quote from Bjarne Lewin on 3 June 2007, 17:32Du utrycker det fantastiskt väl Eva! Jag kunde inte ha sagt det bättre själv!
Man kan vända och vrida på argumenten och med Denize så blir vi fyra, än så länge. Förhoppningsvis så kommer jag att vara ledig den helgen annars blir det svårt!
Finns det in
Du utrycker det fantastiskt väl Eva! Jag kunde inte ha sagt det bättre själv!
Man kan vända och vrida på argumenten och med Denize så blir vi fyra, än så länge. Förhoppningsvis så kommer jag att vara ledig den helgen annars blir det svårt!
Finns det in