Quote from Funbeat user on 2 June 2007, 14:01Grattis Maria!!
Vi kommer ha vigseln i Barkarö kyrka! Den e så söt! Å gul!
Efter ett hårt pass på gymet så har jag gått i mål! Känns skönt! Nu ska vi städa här hemma för om två timmar kommer både hans å mina föräldrar hit på sen fika!
Grattis Maria!!
Vi kommer ha vigseln i Barkarö kyrka! Den e så söt! Å gul!
Efter ett hårt pass på gymet så har jag gått i mål! Känns skönt! Nu ska vi städa här hemma för om två timmar kommer både hans å mina föräldrar hit på sen fika!
Quote from Funbeat user on 2 June 2007, 14:22Stafett låter ju jättekul! (H:) Nån mer som vill hänga på?
Om inte så är 7,5 km helt ok också. I värsta fall kommer jag och hejar på!!!Berätta mer, hemsida till loppet?
Stafett låter ju jättekul! (H:) Nån mer som vill hänga på?
Om inte så är 7,5 km helt ok också. I värsta fall kommer jag och hejar på!!!
Berätta mer, hemsida till loppet?
Quote from Funbeat user on 2 June 2007, 14:35Stafett skulle kunna vara roligt 🙂
Jag har bara några minutrar kvar till mål!! 🙂
Ny motivation (får jag var och varannan dag sen faller det igen) men det känns bra, vi ska ut och grilla lite nu, först ska vi promenera lite med hundarna 45min har vi sa
Stafett skulle kunna vara roligt 🙂
Jag har bara några minutrar kvar till mål!! 🙂
Ny motivation (får jag var och varannan dag sen faller det igen) men det känns bra, vi ska ut och grilla lite nu, först ska vi promenera lite med hundarna 45min har vi sa
Quote from Bjarne Lewin on 2 June 2007, 14:38Där finns en länk i mitt förra inlägg! Klickar du på den har du en "stapel" med länkar på vänster sida. Där står allt som är värt att veta både om lopp och stafett!
Men ok att be om en länk, funkar som ett sätt att öka antalet inlägg 😉
Där finns en länk i mitt förra inlägg! Klickar du på den har du en "stapel" med länkar på vänster sida. Där står allt som är värt att veta både om lopp och stafett!
Men ok att be om en länk, funkar som ett sätt att öka antalet inlägg 😉
Quote from Funbeat user on 2 June 2007, 15:12Det var ju inte tanken. Ibland sitter ögonen i vägen. Men nu såg jag iaf, och som jag sa innan, jag är med! På ett sätt eller annat. Vet du hur många som brukar springa? Det stod inget om det.
Det var ju inte tanken. Ibland sitter ögonen i vägen. Men nu såg jag iaf, och som jag sa innan, jag är med! På ett sätt eller annat. Vet du hur många som brukar springa? Det stod inget om det.
Quote from Funbeat user on 2 June 2007, 18:31Åh, GRATTIS till 25-åringen och det stundande bröllopet, Billa (L)
Åh, GRATTIS till 25-åringen och det stundande bröllopet, Billa (L)
Quote from Fredrik Borgström on 2 June 2007, 19:54Grattis Maria! Hoppas du haft en härlig födelsedag (L)
Grattis Maria! Hoppas du haft en härlig födelsedag (L)
Quote from Fredrik Borgström on 2 June 2007, 19:56Billa! Kul med bröllop i september. Önskar dig all lycka!!! (H:)
Billa! Kul med bröllop i september. Önskar dig all lycka!!! (H:)
Quote from Fredrik Borgström on 2 June 2007, 20:00Jag bor strax utanför Göteborg (i Bollebygd) och hänger gärna med på Lindholmsloppet eller stafetten. Vet ej om jag klarar att springa, men är annars bra på att heja 😉
Framför allt kul att träffas live.
Märker ni att jag försöker öka antalet inlägg.....
Jag bor strax utanför Göteborg (i Bollebygd) och hänger gärna med på Lindholmsloppet eller stafetten. Vet ej om jag klarar att springa, men är annars bra på att heja 😉
Framför allt kul att träffas live.
Märker ni att jag försöker öka antalet inlägg.....
Quote from Funbeat user on 2 June 2007, 21:05Jag önskar dock ingen ökning på antalet inlägg i form av spam 😉 Men visst mer aktivt skrivande, vissa veckor har vi inte skrivit något förän vi gått imål! Det känns lite slött. 🙂
Idag har vi varit ute och grillat! Var mysigt, jag doppa halva kroppen i
Jag önskar dock ingen ökning på antalet inlägg i form av spam 😉 Men visst mer aktivt skrivande, vissa veckor har vi inte skrivit något förän vi gått imål! Det känns lite slött. 🙂
Idag har vi varit ute och grillat! Var mysigt, jag doppa halva kroppen i