Quote from Funbeat user on 17 July 2010, 23:05> Om DU läser ALLA de artiklar jag har länkat till
Skojar du? Vem i all världen skulle orka med det?
> Om DU läser ALLA de artiklar jag har länkat till
Skojar du? Vem i all världen skulle orka med det?
Quote from Sandra Näslund on 18 July 2010, 11:55Jag läser nästan allt Håkan skriver och emellanåt så lär jag mig något nytt.
Även om jag inte tror att han alltid sitter med rätt svar så ger hans (jo, jag veta att han inte gjort all grundforskning själv) synpunkter mig en bättre grund för vad jag tycke
Jag läser nästan allt Håkan skriver och emellanåt så lär jag mig något nytt.
Även om jag inte tror att han alltid sitter med rätt svar så ger hans (jo, jag veta att han inte gjort all grundforskning själv) synpunkter mig en bättre grund för vad jag tycke
Quote from Funbeat user on 18 July 2010, 15:35Jag har också ett par conti gp 4000 med två hål i, ser ut som det är utstansat ur däcket känns som om det är fabrikationsfel, för övrigt kan sägas att jag har haft 5 punkteringar på 300 mil med det sablans däcket, det har åkt i bingen nu satte på mitt gam
Jag har också ett par conti gp 4000 med två hål i, ser ut som det är utstansat ur däcket känns som om det är fabrikationsfel, för övrigt kan sägas att jag har haft 5 punkteringar på 300 mil med det sablans däcket, det har åkt i bingen nu satte på mitt gam
Quote from Funbeat user on 18 July 2010, 17:01De två fördjupningarna har man satt där för att du ska se när däcken blir för slitna.
De två fördjupningarna har man satt där för att du ska se när däcken blir för slitna.
Quote from Lena O on 18 July 2010, 20:22på vilket sätt varna dessa snakebites?
på vilket sätt varna dessa snakebites?
Quote from Funbeat user on 18 July 2010, 20:24För att det gör ont
BILD:http://www3.allaroundphilly.com/blogs/trentonian/weird/uploaded_images/snake-bites-face-734459.jpg
För att det gör ont
BILD:http://www3.allaroundphilly.com/blogs/trentonian/weird/uploaded_images/snake-bites-face-734459.jpg
Quote from Funbeat user on 18 July 2010, 20:46Garry, det Stefan beskriver låter precis som de fördjupningar som jag har sett på alla contidäck jag köpt. De sitter som du ser på bilden nedan där däcken slits som mest. När fördjupningarna börjar synas dåligt eller helt försvunnit ska man börja se sig o
Garry, det Stefan beskriver låter precis som de fördjupningar som jag har sett på alla contidäck jag köpt. De sitter som du ser på bilden nedan där däcken slits som mest. När fördjupningarna börjar synas dåligt eller helt försvunnit ska man börja se sig o
Quote from Lena O on 18 July 2010, 21:47ok.
/GaRy 😉
ok.
/GaRy 😉
Quote from Funbeat user on 18 July 2010, 21:48Ooooops. Sorry.
Ooooops. Sorry.
Quote from Funbeat user on 19 July 2010, 09:20Jag tyckte att de svar jag fick på min trådstartarfråga i början av tråden var glasklara, inte mycket mer att orda om.
Jag tyckte att de svar jag fick på min trådstartarfråga i början av tråden var glasklara, inte mycket mer att orda om.