Quote from Guest on 5 August 2008, 19:38Hallå!
Jag funderar på att kanske köra olympisk distans på Stockholm triathlon. Inte för att vinna utan för att ha trevligt, jag brukar trivas med att greja på lite längre stunder. Jag har kört tre kortare triathlonlopp i år och tycker att det är roligt,
Hallå!
Jag funderar på att kanske köra olympisk distans på Stockholm triathlon. Inte för att vinna utan för att ha trevligt, jag brukar trivas med att greja på lite längre stunder. Jag har kört tre kortare triathlonlopp i år och tycker att det är roligt,
Quote from Funbeat user on 5 August 2008, 19:48jag har också funderingar på att ställa upp på olympisk distans, jag är definitivt på motionsnivå.
jag har också funderingar på att ställa upp på olympisk distans, jag är definitivt på motionsnivå.
Quote from Funbeat user on 5 August 2008, 19:57Självklart ska du ställa upp om du e sugen. Jag tror inte du kommer sist och om du nu gör det so what.
Självklart ska du ställa upp om du e sugen. Jag tror inte du kommer sist och om du nu gör det so what.
Quote from Funbeat user on 5 August 2008, 20:01Med tanke på att det är väldigt få riktiga amatörer i motionsklassen så lär det inte vara någon på Olympisk distans. Men skit i vad andra tycker.
Med amatör menar jag någon som:
- inte har en cykel för 20 000 eller mer
- inte har våtdräkt (om det inte kr
Med tanke på att det är väldigt få riktiga amatörer i motionsklassen så lär det inte vara någon på Olympisk distans. Men skit i vad andra tycker.
Med amatör menar jag någon som:
- inte har en cykel för 20 000 eller mer
- inte har våtdräkt (om det inte kr
Quote from Funbeat user on 5 August 2008, 20:12Jag tycker det är supertufft. Vill också. En dag!
Jag tycker det är supertufft. Vill också. En dag!
Quote from Funbeat user on 5 August 2008, 20:17Jag säger som Andreas, kör på. Då får du något roligt att se fram emot. Vad spelar det för roll om man skulle komma in på 2 timmar eller 4 timmar så länge man har kul.
När du tävlat innan, har du använt våtdräkt? Läste att du hyperventilerar vid kallt vat
Jag säger som Andreas, kör på. Då får du något roligt att se fram emot. Vad spelar det för roll om man skulle komma in på 2 timmar eller 4 timmar så länge man har kul.
När du tävlat innan, har du använt våtdräkt? Läste att du hyperventilerar vid kallt vat
Quote from Funbeat user on 5 August 2008, 20:30Anmäl dej.
Jag har just skickat in min, det blir min första triathlon.
Jag har ingen cykel för minst 20000kr
Hjälmen kan man inte klia sig i baken med(iallafall inte påtagen på huvudet)
Simmar visserligen inte bröstsim och har våtdräkt.
Får se mej som hal
Anmäl dej.
Jag har just skickat in min, det blir min första triathlon.
Jag har ingen cykel för minst 20000kr
Hjälmen kan man inte klia sig i baken med(iallafall inte påtagen på huvudet)
Simmar visserligen inte bröstsim och har våtdräkt.
Får se mej som hal
Quote from Funbeat user on 5 August 2008, 20:50Appropå cyklar så hade jag pakethållare på min första hoj jag tävlade på innan jag köpte en billig racer. Kommer skaffa min första hoj över 20.000 kr först till nästa år och jag är uppe 39 starter på triathlontävlingar.
Appropå cyklar så hade jag pakethållare på min första hoj jag tävlade på innan jag köpte en billig racer. Kommer skaffa min första hoj över 20.000 kr först till nästa år och jag är uppe 39 starter på triathlontävlingar.
Quote from Funbeat user on 5 August 2008, 22:27Jag körde min första triathlon i somras och det var en olympisk. Jag kom bland de sista i tävlingsklassen tror jag, men det är ju för att alla andra har så dyra cyklar 🙂 Men man ska strunta i vad andra kör på. Jag upplever det som att medeltriathleten ä
Jag körde min första triathlon i somras och det var en olympisk. Jag kom bland de sista i tävlingsklassen tror jag, men det är ju för att alla andra har så dyra cyklar 🙂 Men man ska strunta i vad andra kör på. Jag upplever det som att medeltriathleten ä
Quote from Jonas Täng on 6 August 2008, 10:35Jag har ingen dyr cykel heller. Det brukar ju gå vägen ändå emellanåt! Att jag tappar mycket på cykelsträckorna tror jag mest beror på bristande cykelträning. Det är så roligt att vara med och tävla så inte sjutton avstår jag bara för att jag inte har en
Jag har ingen dyr cykel heller. Det brukar ju gå vägen ändå emellanåt! Att jag tappar mycket på cykelsträckorna tror jag mest beror på bristande cykelträning. Det är så roligt att vara med och tävla så inte sjutton avstår jag bara för att jag inte har en