Quote from Jonas Täng on 6 August 2008, 16:36Jovisst, på Stockholm triathlon finns öppen klass på olympisk distans! Precis som det fanns det på järnmandistansen i Kalmar. (Det finns sprintdistans också för den som föredrar det.) Om ni har sådana negativa erfarenheter av medtävlarna så kan ni inte ha
Jovisst, på Stockholm triathlon finns öppen klass på olympisk distans! Precis som det fanns det på järnmandistansen i Kalmar. (Det finns sprintdistans också för den som föredrar det.) Om ni har sådana negativa erfarenheter av medtävlarna så kan ni inte ha
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 07:54Sara, jag undrade om hur lång den olympiska distansen var...
Jag överdrev lite. Det är ju inte nödvändigtvis negativt att motionärerna är så vältränade, det är ju bara kul att det är bra kvalitet på dem.Den enda nackdelen blir ju just det här att jag
Sara, jag undrade om hur lång den olympiska distansen var...
Jag överdrev lite. Det är ju inte nödvändigtvis negativt att motionärerna är så vältränade, det är ju bara kul att det är bra kvalitet på dem.
Den enda nackdelen blir ju just det här att jag
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 09:52Nuförtiden så har det blivit standard med Harar i lopp.
Varför inte ta betalt för att vara snigel och garantera att man kommer sist vad som än händer.
Nuförtiden så har det blivit standard med Harar i lopp.
Varför inte ta betalt för att vara snigel och garantera att man kommer sist vad som än händer.
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 11:42I USA så brukar triathleten Sally Edwards (har genomfört väldigt många IM) frivilligt springa sist i mål i mindre lopp för att garantera att ingen ska behöva oroa sig för att komma sist. Dessutom så coachar hon och berömmer den som är näst sist då, så att
I USA så brukar triathleten Sally Edwards (har genomfört väldigt många IM) frivilligt springa sist i mål i mindre lopp för att garantera att ingen ska behöva oroa sig för att komma sist. Dessutom så coachar hon och berömmer den som är näst sist då, så att
Quote from Funbeat user on 8 August 2008, 12:45Lycka till med träningen mot olympisk distans, Katarina! (t+)
Jag brukar vara med i Örserums motionsklass, och här är vi alltid ett antal som definitivt hör till motionärskategorin. Det finns alla slags cyklar, sim- och löpstilar, och alla blir lika glat
Lycka till med träningen mot olympisk distans, Katarina! (t+)
Jag brukar vara med i Örserums motionsklass, och här är vi alltid ett antal som definitivt hör till motionärskategorin. Det finns alla slags cyklar, sim- och löpstilar, och alla blir lika glat
Quote from Funbeat user on 10 August 2008, 17:33Katarina
Hur många av dina vänner och bekanta är triatleter? Jag skulle gissa noll med tanke på de råd du fick. Lyssna istället till de råd du fått i detta forum, dvs ställ upp i Olympisk distans!
Jag garanterar dig att du kommer att känna dig extremt s
Katarina
Hur många av dina vänner och bekanta är triatleter? Jag skulle gissa noll med tanke på de råd du fick. Lyssna istället till de råd du fått i detta forum, dvs ställ upp i Olympisk distans!
Jag garanterar dig att du kommer att känna dig extremt s
Quote from Funbeat user on 10 August 2008, 21:32>"Har du råd med en riktig triathloncykel med tempohjälm och med den senaste >utrustningen i övrigt SÅ HAR DU RÅD MED EN TÄVLINGSAVGIFT!"
Nä man kan inte använda detta för att avgöra i vilken grupp man ska ställa upp i. Jag är prylgalen och har råd att kö
>"Har du råd med en riktig triathloncykel med tempohjälm och med den senaste >utrustningen i övrigt SÅ HAR DU RÅD MED EN TÄVLINGSAVGIFT!"
Nä man kan inte använda detta för att avgöra i vilken grupp man ska ställa upp i. Jag är prylgalen och har råd att kö
Quote from Lisa Bringhed on 11 August 2008, 07:02Björn har ju heeelt rätt ovan.
Den ömsesidiga respekt som finns inom triathlon, som jag mött är lysande!
Vet inte vad det beror på, kanske att de flesta minns att de var nybörjare en gång. Det är ju oftast en gren som alla är kass på när de börjar... g
Björn har ju heeelt rätt ovan.
Den ömsesidiga respekt som finns inom triathlon, som jag mött är lysande!
Vet inte vad det beror på, kanske att de flesta minns att de var nybörjare en gång. Det är ju oftast en gren som alla är kass på när de börjar... g
Quote from Funbeat user on 11 August 2008, 08:20Tack för all peppning! Peppningen är guld värd och jag försöker verkligen att lyssna på vad ni säger och väga detta mot hur jag känner själv. Jag tror dock att jag fegar ur från den olympiska distansen, kör sprint i Stockholm, och fyller på med en Nästan
Tack för all peppning! Peppningen är guld värd och jag försöker verkligen att lyssna på vad ni säger och väga detta mot hur jag känner själv. Jag tror dock att jag fegar ur från den olympiska distansen, kör sprint i Stockholm, och fyller på med en Nästan
Quote from Funbeat user on 11 August 2008, 13:25Jag känner igen det där med simningen. 🙁 Kollar på OS..... De simmar 400 meter på 4 minuter. Det hade vart något.
Jag känner igen det där med simningen. 🙁 Kollar på OS..... De simmar 400 meter på 4 minuter. Det hade vart något.