Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 21:03Nope, 2 år...
Nope, 2 år...
Quote from ellen olsson on 19 August 2008, 21:28En olympiad är en period av fyra år, varken mer eller mindre. Begreppet härrör från det antika Grekland.
IOK har på senare år definierat om begreppet men det är fortfarande fyra år och det är sommar-OS som kallas för "Games of the Olympiad" medan vinter-O
En olympiad är en period av fyra år, varken mer eller mindre. Begreppet härrör från det antika Grekland.
IOK har på senare år definierat om begreppet men det är fortfarande fyra år och det är sommar-OS som kallas för "Games of the Olympiad" medan vinter-O
Quote from ellen olsson on 19 August 2008, 21:30Om man ska vara petig så borde David egentligen sova nu också...
Om man ska vara petig så borde David egentligen sova nu också...
Quote from Elias Engqvist on 19 August 2008, 21:33Kan man prata i sömnen så...
Hmm, det skulle förklara ett och annat
Kan man prata i sömnen så...
Hmm, det skulle förklara ett och annat
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 21:46Eftersom jag är i dvala som en björn så ansvarar jag inte för några inlägg efter TdF.
Varför lägger man de stora evenemangen så tät?
Sista dygnet har det blivit fem timmar. Man känner sig som en sextioåring.
Eftersom jag är i dvala som en björn så ansvarar jag inte för några inlägg efter TdF.
Varför lägger man de stora evenemangen så tät?
Sista dygnet har det blivit fem timmar. Man känner sig som en sextioåring.
Quote from Elias Engqvist on 19 August 2008, 21:48Ja, de vet man ju hur dom stackrarna känner sig!!!
Ja, de vet man ju hur dom stackrarna känner sig!!!
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 22:27Här får man lära sig ett och annat 🙂
Här får man lära sig ett och annat 🙂
Quote from Funbeat user on 20 August 2008, 23:03Jag har anmält mig till den olympiska distansen i Stockholm. Har aldrig kört triathlon förut, men har tränat inför det hela. Mitt mål är ungefär samma sak som Katarina. Jag kommer vara nöjd med allt under 4 timmar. Jag tror och hoppas att jag inte kommer
Jag har anmält mig till den olympiska distansen i Stockholm. Har aldrig kört triathlon förut, men har tränat inför det hela. Mitt mål är ungefär samma sak som Katarina. Jag kommer vara nöjd med allt under 4 timmar. Jag tror och hoppas att jag inte kommer
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 10:48Wow! Då är du tuffare än mig. (Om du inte hör till den där kategorin som undervärderar sina insatser.) Jag följer upp resultaten och håller tummarna för att du genomför loppet med stolthet, oavsett tid.
Wow! Då är du tuffare än mig. (Om du inte hör till den där kategorin som undervärderar sina insatser.) Jag följer upp resultaten och håller tummarna för att du genomför loppet med stolthet, oavsett tid.
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 08:53Nja, tror jag försöker hålla lite marginal när jag räknar. Samtidigt är det bra att räkna med att det kommer ta lite mer tid för mig. Eftersom jag aldrig gjort ett lopp förut kommer jag inte att försöka ta ut mig helt, måste hålla lite på krafterna för at
Nja, tror jag försöker hålla lite marginal när jag räknar. Samtidigt är det bra att räkna med att det kommer ta lite mer tid för mig. Eftersom jag aldrig gjort ett lopp förut kommer jag inte att försöka ta ut mig helt, måste hålla lite på krafterna för at