Quote from Funbeat user on 25 August 2008, 12:34Är du säker på att det är cyklingen som är roten till det onda?
Är du säker på att det är cyklingen som är roten till det onda?
Quote from Funbeat user on 25 August 2008, 12:35jupp...det bara efter cyklingen som det ger sig till känna. aldrig efter löpning.
jupp...det bara efter cyklingen som det ger sig till känna. aldrig efter löpning.
Quote from Funbeat user on 25 August 2008, 12:37För mig låter det konstigt om du har ställt in din sittställning rätt.
För mig låter det konstigt om du har ställt in din sittställning rätt.
Quote from Funbeat user on 25 August 2008, 12:56Frågade en sjukvårdare under tävlingen och fick som svar att det var "krepling" eller hur det stavades. Problemet är att hälsenorna snäpper till kan man säga. kan beskrivas som att det är något som håller emot för att sen släppa men det gör inte ont. Och
Frågade en sjukvårdare under tävlingen och fick som svar att det var "krepling" eller hur det stavades. Problemet är att hälsenorna snäpper till kan man säga. kan beskrivas som att det är något som håller emot för att sen släppa men det gör inte ont. Och
Quote from Elias Engqvist on 25 August 2008, 15:32Var det nån annan som mätte cykeldistansen? Jag fick olympiska sträckan till 38,nånting bara - var det min mätare som mätte fel eller?
Var det nån annan som mätte cykeldistansen? Jag fick olympiska sträckan till 38,nånting bara - var det min mätare som mätte fel eller?
Quote from Funbeat user on 25 August 2008, 15:52Fick också 38 nånting. Min dator brukar vara hyffsat exakt, så jag har lite svårt att tro att det var 40, men det var ju i alla fall lika för alla.
Fick också 38 nånting. Min dator brukar vara hyffsat exakt, så jag har lite svårt att tro att det var 40, men det var ju i alla fall lika för alla.
Quote from Jonas Täng on 25 August 2008, 16:14Åh. Jag som blev så stolt över min braiga cykeltid 🙁
Min cykeldator dog emellanåt. Den gillade inte det tidvis skakiga underlaget tror jag.
Åh. Jag som blev så stolt över min braiga cykeltid 🙁
Min cykeldator dog emellanåt. Den gillade inte det tidvis skakiga underlaget tror jag.
Quote from Elias Engqvist on 25 August 2008, 16:39Oj, tråkigt om jag förstörde det för dig nu Sara. Jag blev lite förvånad bara att det kunde vara SÅ stor skillnad. Men om två stycken har samma mätning så låter det ju som om det vore rätt!
Oj, tråkigt om jag förstörde det för dig nu Sara. Jag blev lite förvånad bara att det kunde vara SÅ stor skillnad. Men om två stycken har samma mätning så låter det ju som om det vore rätt!
Quote from Funbeat user on 25 August 2008, 16:45Ni får anlita Hultafors för att lösa denna fråga.
Ni får anlita Hultafors för att lösa denna fråga.
Quote from Funbeat user on 25 August 2008, 18:33Min visade också något på 38km så vi får räkna med att det inte var fulldistans.
Min visade också något på 38km så vi får räkna med att det inte var fulldistans.