Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonSnigel på olympisk distans?
You need to log in to create posts and topics.

Bilen är lastad, snart bär det av. Det ska bli roligt att komma upp till Stockholm och tävla!

Och ni som inte provat på innan: min första tävling "på riktigt" var en halv IM. (Innan hade jag provat en sprint på standardcykel.) Och många av de som var med

Ska också göra min första triathlon nu på söndag, och börjar känna mig ganska laddad. Lite orolig för simningen, men det får gå som det går. Om allt funkar, så kanske jag kan ta mig runt under tre timmar. Hoppas att jag i alla fall inte kommer sist, men g

Henning: Du kommer inte komma sist eftersom jag inte kommer vara i närheten av tre timmar. 🙂

Oups! Glöm mitt sista meddelande. Jag kom in under straxt under tre timmar! Det här var kul! När är nästa lopp? 😀

Grattis! Visst är det roligt med Triathlon?! 😉

Löjligt roligt faktiskt. Skönt med omväxling samtidigt som man håller sig till en sport. 🙂
Nu ska jag börja fundera på vilken cykel jag ska köpa, så slipper jag använda broderns cykel. Ständigt dessa betungande uppgifter. 🙂

Eller betungande utgifter kanske?

GRATTIS till alla glada deltagare som fullföljde!

Jag är mycket nöjd över att jag deltog i sprintklassen och inte sniglade mig igenom den olympiska distansen. Den var precis lagom lång. Jag hann precis börja lida där mot slutet av löpningen och längtade

Drog också till med en betydligt bättre tid än väntat. 2:45 blev det, och jag är mycket nöjd. Nu är det bara att lära sig att simma ordentligt, så kanske man kan komma in under två och en halv nästa år.

Själv så kom man inte till start linjen på grund av att jag valde att vara Funktionär istället och stod vid Bergwaldhallen och motta bilar som ville ut till djurgården m.m.
Men jag har gjort 3st triathlon tävlingar (Sprint/OS-distans/Ironman) tidigare i s