Quote from Jonas Täng on 22 August 2008, 09:36Bilen är lastad, snart bär det av. Det ska bli roligt att komma upp till Stockholm och tävla!
Och ni som inte provat på innan: min första tävling "på riktigt" var en halv IM. (Innan hade jag provat en sprint på standardcykel.) Och många av de som var med
Bilen är lastad, snart bär det av. Det ska bli roligt att komma upp till Stockholm och tävla!
Och ni som inte provat på innan: min första tävling "på riktigt" var en halv IM. (Innan hade jag provat en sprint på standardcykel.) Och många av de som var med
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 15:20Ska också göra min första triathlon nu på söndag, och börjar känna mig ganska laddad. Lite orolig för simningen, men det får gå som det går. Om allt funkar, så kanske jag kan ta mig runt under tre timmar. Hoppas att jag i alla fall inte kommer sist, men g
Ska också göra min första triathlon nu på söndag, och börjar känna mig ganska laddad. Lite orolig för simningen, men det får gå som det går. Om allt funkar, så kanske jag kan ta mig runt under tre timmar. Hoppas att jag i alla fall inte kommer sist, men g
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 18:30Henning: Du kommer inte komma sist eftersom jag inte kommer vara i närheten av tre timmar. 🙂
Henning: Du kommer inte komma sist eftersom jag inte kommer vara i närheten av tre timmar. 🙂
Quote from Funbeat user on 24 August 2008, 18:51Oups! Glöm mitt sista meddelande. Jag kom in under straxt under tre timmar! Det här var kul! När är nästa lopp? 😀
Oups! Glöm mitt sista meddelande. Jag kom in under straxt under tre timmar! Det här var kul! När är nästa lopp? 😀
Quote from Funbeat user on 24 August 2008, 20:31Grattis! Visst är det roligt med Triathlon?! 😉
Grattis! Visst är det roligt med Triathlon?! 😉
Quote from Funbeat user on 24 August 2008, 21:19Löjligt roligt faktiskt. Skönt med omväxling samtidigt som man håller sig till en sport. 🙂
Nu ska jag börja fundera på vilken cykel jag ska köpa, så slipper jag använda broderns cykel. Ständigt dessa betungande uppgifter. 🙂
Löjligt roligt faktiskt. Skönt med omväxling samtidigt som man håller sig till en sport. 🙂
Nu ska jag börja fundera på vilken cykel jag ska köpa, så slipper jag använda broderns cykel. Ständigt dessa betungande uppgifter. 🙂
Quote from Elias Engqvist on 24 August 2008, 22:04Eller betungande utgifter kanske?
Eller betungande utgifter kanske?
Quote from Funbeat user on 25 August 2008, 08:54GRATTIS till alla glada deltagare som fullföljde!
Jag är mycket nöjd över att jag deltog i sprintklassen och inte sniglade mig igenom den olympiska distansen. Den var precis lagom lång. Jag hann precis börja lida där mot slutet av löpningen och längtade
GRATTIS till alla glada deltagare som fullföljde!
Jag är mycket nöjd över att jag deltog i sprintklassen och inte sniglade mig igenom den olympiska distansen. Den var precis lagom lång. Jag hann precis börja lida där mot slutet av löpningen och längtade
Quote from Funbeat user on 25 August 2008, 09:54Drog också till med en betydligt bättre tid än väntat. 2:45 blev det, och jag är mycket nöjd. Nu är det bara att lära sig att simma ordentligt, så kanske man kan komma in under två och en halv nästa år.
Drog också till med en betydligt bättre tid än väntat. 2:45 blev det, och jag är mycket nöjd. Nu är det bara att lära sig att simma ordentligt, så kanske man kan komma in under två och en halv nästa år.
Quote from Funbeat user on 25 August 2008, 12:32Själv så kom man inte till start linjen på grund av att jag valde att vara Funktionär istället och stod vid Bergwaldhallen och motta bilar som ville ut till djurgården m.m.
Men jag har gjort 3st triathlon tävlingar (Sprint/OS-distans/Ironman) tidigare i s
Själv så kom man inte till start linjen på grund av att jag valde att vara Funktionär istället och stod vid Bergwaldhallen och motta bilar som ville ut till djurgården m.m.
Men jag har gjort 3st triathlon tävlingar (Sprint/OS-distans/Ironman) tidigare i s