Quote from Funbeat user on 11 August 2008, 14:24Varför jämföra sig med proffs som simmar på heltid? Utgå från ens egna förusättningar och flytta sina egna gränser istället.
Varför jämföra sig med proffs som simmar på heltid? Utgå från ens egna förusättningar och flytta sina egna gränser istället.
Quote from Funbeat user on 11 August 2008, 21:41Jag är rätt tävlingsinriktad, men jag struntar helt i vilken placering jag får (som har varit botten-5 i de tävlingar jag varit med i...). Jag tävlar bara mot att förbättra mig själv, det är ju det som är så kul med triathlon, löpning och liknande idrotte
Jag är rätt tävlingsinriktad, men jag struntar helt i vilken placering jag får (som har varit botten-5 i de tävlingar jag varit med i...). Jag tävlar bara mot att förbättra mig själv, det är ju det som är så kul med triathlon, löpning och liknande idrotte
Quote from Lisa Bringhed on 12 August 2008, 10:51Bra val!
Sala är ett jättemysigt arrangemang!Jag kommer dit för att pröva uthålligheten på halv-IM (H)
Bra val!
Sala är ett jättemysigt arrangemang!
Jag kommer dit för att pröva uthålligheten på halv-IM (H)
Quote from Funbeat user on 18 August 2008, 18:21Katarina:
Jag kom tvåa i Gotland Bike Battles motionklass på min kolfiber MTB.
Blir jag uppsatt på din dödslista nu? 😉Mn ursäkt för att ställa upp i motion är att i senast tävlingen kom jag femte sist i motionsklassen.
Katarina:
Jag kom tvåa i Gotland Bike Battles motionklass på min kolfiber MTB.
Blir jag uppsatt på din dödslista nu? 😉
Mn ursäkt för att ställa upp i motion är att i senast tävlingen kom jag femte sist i motionsklassen.
Quote from Funbeat user on 18 August 2008, 21:25Jerry: Du hade ju en ursäkt så du poppar ned från min dödslista och överförs till min kalsongrycks-lista. Tur för dig!
Jerry: Du hade ju en ursäkt så du poppar ned från min dödslista och överförs till min kalsongrycks-lista. Tur för dig!
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 04:29Nu är det triathlon på TV
Nu är det triathlon på TV
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 05:15Sover du aldrig, David?
Sover du aldrig, David?
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 06:59Nope, jag tror han tar ständiga powernaps 😉
Nope, jag tror han tar ständiga powernaps 😉
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 07:19Jag sover under olympiaden.
Jag sover under olympiaden.
Quote from ellen olsson on 19 August 2008, 19:58Snart dags för fyra år till m.a.o...
Snart dags för fyra år till m.a.o...