Quote from Elias Engqvist on 11 May 2010, 22:40Triathleter springer i solglasögon - triathleter är pryltokiga!
Triathleter springer i solglasögon - triathleter är pryltokiga!
Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 22:42Om solen ligger på så kör jag med ett par som jag köpt av en nasare längs drottninggatan för 50 spänn.
Som gammal dykare så vet man hur man undviker imma på glasögon (H)
Om solen ligger på så kör jag med ett par som jag köpt av en nasare längs drottninggatan för 50 spänn.
Som gammal dykare så vet man hur man undviker imma på glasögon (H)
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 00:24Hej Maria!
Var köpte du dina? Jag behöver polariserande glasögon för att få bort så mycket blänk som möjligt. Jag åker mycket långfärdsskridsko. På vintern står solen lågt och det blänker ibland väldigt starkt rakt in i ögonen - då kan det hända att man
Hej Maria!
Var köpte du dina? Jag behöver polariserande glasögon för att få bort så mycket blänk som möjligt. Jag åker mycket långfärdsskridsko. På vintern står solen lågt och det blänker ibland väldigt starkt rakt in i ögonen - då kan det hända att man
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 11:05Behöver ett par egna i sommar, tagit makens gamla eller om jag hittat ett par billiga. Men nu ska jag investera i ett par riktiga, mitt problem är dock att jag ha väldigt smalt ansikte så många ser konstiga ut på mig.
För mig är det ett måste att köra me
Behöver ett par egna i sommar, tagit makens gamla eller om jag hittat ett par billiga. Men nu ska jag investera i ett par riktiga, mitt problem är dock att jag ha väldigt smalt ansikte så många ser konstiga ut på mig.
För mig är det ett måste att köra me
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 11:18Dessa borde passa
BILD:http://www.simbutiken.se/shop/2186/img59/h5359/3195359-rescaledpic-200x200.png
Dessa borde passa
BILD:http://www.simbutiken.se/shop/2186/img59/h5359/3195359-rescaledpic-200x200.png
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 13:02David det där är inga solbrillor, utan snarare regnbrillor:-)
David det där är inga solbrillor, utan snarare regnbrillor:-)
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 15:22Jag vill tipsa om Atletus sportglasögon.
http://www.atletus.se/
Själv har jag ett par Swede Duo. Dom är jag mycket nöjd med!
Jag vill tipsa om Atletus sportglasögon.
Själv har jag ett par Swede Duo. Dom är jag mycket nöjd med!
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 19:43Jättebra inlägg !
Jag har det jämt på landet på somrarna..INTE för o se cool ut,utan jag springer ofta där det finns "moln" av knott ..lika kul varje gång du får 1 knott i ÖGAT..det börjar svida o klia o hela löpturen e förstörd..
1:st gick de inge bra
Jättebra inlägg !
Jag har det jämt på landet på somrarna..INTE för o se cool ut,utan jag springer ofta där det finns "moln" av knott ..lika kul varje gång du får 1 knott i ÖGAT..det börjar svida o klia o hela löpturen e förstörd..
1:st gick de inge bra
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 21:11Du menar typ senilsnöre sport
Du menar typ senilsnöre sport
Quote from Susan Hartley on 12 May 2010, 21:25Jag var inne på Sportoptik (som nämns ovan) för någon vecka sedan och fastnade för ett par från Adidas. Egentligen är det ett par golfbrillor, men de ska tydligen vara baserade på en löparbåge. On par II heter de och satt verkligen som en smäck. Superlätt
Jag var inne på Sportoptik (som nämns ovan) för någon vecka sedan och fastnade för ett par från Adidas. Egentligen är det ett par golfbrillor, men de ska tydligen vara baserade på en löparbåge. On par II heter de och satt verkligen som en smäck. Superlätt