Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSolglasögon för löpning?
You need to log in to create posts and topics.

Triathleter springer i solglasögon - triathleter är pryltokiga!

Om solen ligger på så kör jag med ett par som jag köpt av en nasare längs drottninggatan för 50 spänn.

Som gammal dykare så vet man hur man undviker imma på glasögon (H)

Hej Maria!
Var köpte du dina? Jag behöver polariserande glasögon för att få bort så mycket blänk som möjligt. Jag åker mycket långfärdsskridsko. På vintern står solen lågt och det blänker ibland väldigt starkt rakt in i ögonen - då kan det hända att man

Behöver ett par egna i sommar, tagit makens gamla eller om jag hittat ett par billiga. Men nu ska jag investera i ett par riktiga, mitt problem är dock att jag ha väldigt smalt ansikte så många ser konstiga ut på mig.

För mig är det ett måste att köra me

Dessa borde passa
BILD:http://www.simbutiken.se/shop/2186/img59/h5359/3195359-rescaledpic-200x200.png

David det där är inga solbrillor, utan snarare regnbrillor:-)

Jag vill tipsa om Atletus sportglasögon.

Hem

Själv har jag ett par Swede Duo. Dom är jag mycket nöjd med!

Jättebra inlägg !

Jag har det jämt på landet på somrarna..INTE för o se cool ut,utan jag springer ofta där det finns "moln" av knott ..lika kul varje gång du får 1 knott i ÖGAT..det börjar svida o klia o hela löpturen e förstörd..

1:st gick de inge bra

Du menar typ senilsnöre sport

Jag var inne på Sportoptik (som nämns ovan) för någon vecka sedan och fastnade för ett par från Adidas. Egentligen är det ett par golfbrillor, men de ska tydligen vara baserade på en löparbåge. On par II heter de och satt verkligen som en smäck. Superlätt