Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag tycker det känns lite mysko alltihop....

Normalt brukar väl rekord komma en bit in på säsongen, när tävlingsformen vässats fram. Men så här i säsongsupptakten? Man tänker lite åt "off season-dopning som inte ska kunna detekteras längre"...

Kanske Diamond League hägrar. Rätt många amerikaner som

Paula Radcliffe är 173 cm, det skulle väl för en man motsvara en längd en bra bit över 180. Men med sina 54 kilo hamnar hon inte så högt på BMI-toppen ...

I Sverige påstås skillnaden i medellängd mellan män och kvinnor vara 13 cm, så det enklaste verktyget som används på bvc plussar alltså bara på 13 cm till en kvinnas längd för att räkna om den till "manlig". Enligt det resonemanget skulle Paula R vara 186

Jag är 182 cm lång å väger 77 kilo. Första tanken var Gärderud.!..men den gav jag upp ganska så snabbt....kommer annars ihåg det där ganska långa steget som gjorde att Jonny inte kunde ligga tätt inpå ledaren..man tyckte att han sladdade men så var ju int

Uj, för att ens komma i närheten av de där personernas BMI skulle jag behöva tappat 15-20 kg till mina 190 cm ...

Uj, för att ens komma i närheten av de där personernas BMI skulle jag behöva växa 60-70 cm ...

Du är med andra ord underkort?

För att komma "ner" i Paulas klass skulle jag behöva gå ner ca 20 kg - men jag låg faktiskt där ett tag för ... ja 20 år sedan, men då tyckte de flesta att jag var på tok för smal. Sedan la jag på mig muskler och kände mig jättestark (& snygg), men det va

Nej, inte på något sätt är jag underkort David, men jag är av stor vikt 🙂