Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 19:40Ska ut med Lygnens Vänner för första gången imorgon. Kul!
Ska ut med Lygnens Vänner för första gången imorgon. Kul!
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 19:28Någon som vet nån bra cykelklubb för nybörjare i Malmö? Har hittat Husie och en på Augustenborg men väldigt lite info på deras hemsidor.
Någon som vet nån bra cykelklubb för nybörjare i Malmö? Har hittat Husie och en på Augustenborg men väldigt lite info på deras hemsidor.
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 19:30Cyklisten.
Cyklisten.
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 23:03lvg finns det ju alltid en massa, men skit i klubbarna och vänta på Onsdagsspurten med solde. www.teamsolde.se skitkul koncept där många olika sorters cyklister träffas och kör efter egen förmåga. Tävlingscyklister, mtb cyklister och motionärer. Så det bl
lvg finns det ju alltid en massa, men skit i klubbarna och vänta på Onsdagsspurten med solde. http://www.teamsolde.se skitkul koncept där många olika sorters cyklister träffas och kör efter egen förmåga. Tävlingscyklister, mtb cyklister och motionärer. Så det bl
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 23:07Lär h*n sig något om cykel&cykelträning där eller är det mest för att det är kul att "vinna" en spurt på en vanlig trafikerad landsväg?
Lär h*n sig något om cykel&cykelträning där eller är det mest för att det är kul att "vinna" en spurt på en vanlig trafikerad landsväg?
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 10:04Jag var ute med Lygnens Venner för första gången i lördags, första gången med klubben och första gång med en klubb överhuvudtaget.
Gamla gubbar, som jag. Lite svårt i klungcykling när alla har så olika cyklar nu på vintern. Man lär sig att cykla i grupp
Jag var ute med Lygnens Venner för första gången i lördags, första gången med klubben och första gång med en klubb överhuvudtaget.
Gamla gubbar, som jag. Lite svårt i klungcykling när alla har så olika cyklar nu på vintern. Man lär sig att cykla i grupp
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 13:00cykla i grupp och fika i grupp cykelklubb har alla fördelar
cykla i grupp och fika i grupp cykelklubb har alla fördelar
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 13:06Det var ingen gruppfika, men klubbmedlemmarna kommer från överallt i Göteborg, så jag tror inte att det finns en klubblokal. Nästa vecka blir det fika (inplanerat i rutan), men inte i klubblokal.
Det var ingen gruppfika, men klubbmedlemmarna kommer från överallt i Göteborg, så jag tror inte att det finns en klubblokal. Nästa vecka blir det fika (inplanerat i rutan), men inte i klubblokal.
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 19:59Jo TeamSolde har jag funderat på länge, när drar ni igång med onsdagsspurten? Och visst hade ni ett tjejgäng som cyklade på söndagar?
Jo TeamSolde har jag funderat på länge, när drar ni igång med onsdagsspurten? Och visst hade ni ett tjejgäng som cyklade på söndagar?
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 20:02Camilla - sorry att jag kapar din tråd lite....Men här kommer ett tips som jag precis kom på, finns ett forum/mailing-lista som heter Bimbobikers. Man går med i mail-listan, sen lägger man ut att man vill ha sällskap den o den dagen..o tiden..etc. De fles
Camilla - sorry att jag kapar din tråd lite....Men här kommer ett tips som jag precis kom på, finns ett forum/mailing-lista som heter Bimbobikers. Man går med i mail-listan, sen lägger man ut att man vill ha sällskap den o den dagen..o tiden..etc. De fles