Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 20:22Jag skulle vilja gå med i Bimbo-bikers men det är bara för tjejer, va? Skönt upplägg!
Jag skulle vilja gå med i Bimbo-bikers men det är bara för tjejer, va? Skönt upplägg!
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 21:09Ja, det låter helt suveränt, tack för tipset Julia!
Ja, det låter helt suveränt, tack för tipset Julia!
Quote from Rasmus Olsson on 15 March 2010, 21:10Men Camilla, du ska ju cykla med oss i Fredrikshof ju. Var vi inte överens om det?!
Men Camilla, du ska ju cykla med oss i Fredrikshof ju. Var vi inte överens om det?!
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 23:36skeptikern> Ja, hon lär sig en hel del, solde är mer en social pryl känns det som, lvg cyklas väll på trafikerade vägar hursom?
Julia> jag tror att det kommer igång i april, men är inte riktigt säker. Är ju rätt kallt och mörkt på onsdagskvällarna nu s
skeptikern> Ja, hon lär sig en hel del, solde är mer en social pryl känns det som, lvg cyklas väll på trafikerade vägar hursom?
Julia> jag tror att det kommer igång i april, men är inte riktigt säker. Är ju rätt kallt och mörkt på onsdagskvällarna nu s
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 05:59Nu framhåller du "Onsdagsspurten" som det viktiga i första inlägget.
Det är en spurttävling på allmän väg?Det borde finnas viktigare saker att lära ut om klungkörning.
Nu framhåller du "Onsdagsspurten" som det viktiga i första inlägget.
Det är en spurttävling på allmän väg?
Det borde finnas viktigare saker att lära ut om klungkörning.
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 09:28Man får väl spurta när man ser en ortsskylt, -eller ?
Man får väl spurta när man ser en ortsskylt, -eller ?
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 09:45Ja, visst Bruse, jag är redan medlem. Men det ena behöver ju inte utesluta det andra eller hur 🙂
Ja, visst Bruse, jag är redan medlem. Men det ena behöver ju inte utesluta det andra eller hur 🙂
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 10:08Har uppgraderat min pendlarhoj från en CityHybrid till Nishikis Cyclocross hybrid. Har ingen riktig racer, men det skulle vara roligt att vid tillfälle hänga med på gruppträning hos t ex Hofvet.
Behöver man anmäla sig i förväg?
Hur sker gruppindelningen?
Har uppgraderat min pendlarhoj från en CityHybrid till Nishikis Cyclocross hybrid. Har ingen riktig racer, men det skulle vara roligt att vid tillfälle hänga med på gruppträning hos t ex Hofvet.
Behöver man anmäla sig i förväg?
Hur sker gruppindelningen?
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 12:38"Behöver man anmäla sig i förväg?" Inte alls, det är bara att dyka upp en stund innan, ofta rullar grupperna iväg på klockslaget, och då ska genomgång och gruppindelning vara klar.
"Hur sker gruppindelningen?" Den som håller i träningen utser ett antal l
"Behöver man anmäla sig i förväg?" Inte alls, det är bara att dyka upp en stund innan, ofta rullar grupperna iväg på klockslaget, och då ska genomgång och gruppindelning vara klar.
"Hur sker gruppindelningen?" Den som håller i träningen utser ett antal l
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 13:10Toppen!
Ska haka på Täby gänget vid tillfälle.
Toppen!
Ska haka på Täby gänget vid tillfälle.