Quote from Guest on 7 June 2012, 08:43Ett evenemang initierat av Roger Andersson (ordf i Svenska Marathonsällskapet).
En repris på förra årets populära och uppskattade långpass under den härligt ljusa midsommarveckan.
En chans att testa 1912 års OS-bana innan den riktiga tävlingen 14 juli
Ett evenemang initierat av Roger Andersson (ordf i Svenska Marathonsällskapet).
En repris på förra årets populära och uppskattade långpass under den härligt ljusa midsommarveckan.
En chans att testa 1912 års OS-bana innan den riktiga tävlingen 14 juli
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 08:53Oj, här rasslar det in intresseanmälningar. Jag har talat med en person som skulle kunna köra en 5:30-grupp men han var lite osäker på medverkan pga ett tight tävlingsschema. Nån annan som är villig? Jag kommer strax att fixa upp en exakt bansträckning at
Oj, här rasslar det in intresseanmälningar. Jag har talat med en person som skulle kunna köra en 5:30-grupp men han var lite osäker på medverkan pga ett tight tävlingsschema. Nån annan som är villig? Jag kommer strax att fixa upp en exakt bansträckning at
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 09:58En 5:30-grupp skulle jag kunna dra med mig.
En 5:30-grupp skulle jag kunna dra med mig.
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 10:07Härligt Tomas (t+)
Härligt Tomas (t+)
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 10:09är det många som ska vara med 7:15 grupp?
känner att post mara benen klara inte av fortare i dagsläge....
är det många som ska vara med 7:15 grupp?
känner att post mara benen klara inte av fortare i dagsläge....
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 10:13Jag gissar på minst 10 pers i 7:15-gruppen
Jag gissar på minst 10 pers i 7:15-gruppen
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 10:53ok, tackar.
ok, tackar.
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 13:38Låter intressant, jag ska försöka komma med, bara mina benhinnor håller sig lugna!
Låter intressant, jag ska försöka komma med, bara mina benhinnor håller sig lugna!
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 17:05jag följer med i lugnt tempo då jag kör vättern helgen innan =)
jag följer med i lugnt tempo då jag kör vättern helgen innan =)
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 17:12Jag hänger på 5:30-gruppen omdet blir någon.
Jag hänger på 5:30-gruppen omdet blir någon.