Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 22:33Förresten, borde inte en bra sportbar ha omklädningsrum?
Förresten, borde inte en bra sportbar ha omklädningsrum?
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 22:41Utanför Scandic malmen på uteserveringen i humlegården kan man ju vara. Nära att gå dit, tunnelbanan och bussar ett stenkast därifrån. Beror ju lite på hur många som ska med men minns jag inte fel är det rätt stort men längesedan jag var där. Ju fler dest
Utanför Scandic malmen på uteserveringen i humlegården kan man ju vara. Nära att gå dit, tunnelbanan och bussar ett stenkast därifrån. Beror ju lite på hur många som ska med men minns jag inte fel är det rätt stort men längesedan jag var där. Ju fler dest
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 22:41Den traditionen och acceptansen ska spridas utanför Söders höjder. We have a Mission.
Den traditionen och acceptansen ska spridas utanför Söders höjder. We have a Mission.
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 22:43Efter Midnattsloppet var det svettiga människor både på söder och inne i stan senare på natten och jag kände mig utanför som hade åkt hem och duschat innan 🙂
Efter Midnattsloppet var det svettiga människor både på söder och inne i stan senare på natten och jag kände mig utanför som hade åkt hem och duschat innan 🙂
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 22:44Faktum är, nu när du nämner det, att mitt gamla stamlokus på Gullmarsplan - Enskedehallens bowlingbar - har omklädningsrum.
Faktum är, nu när du nämner det, att mitt gamla stamlokus på Gullmarsplan - Enskedehallens bowlingbar - har omklädningsrum.
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 22:49Vad jag kan vittna om baserat på egen erfarenhet är att som svettig löpare i tights blir man aningens kyligt bemött på krogarna runt Stureplan. På Medis höjer dock ingen ett ögonbryn. Möjligen får man en komplimang för den propra klädseln.
Vad jag kan vittna om baserat på egen erfarenhet är att som svettig löpare i tights blir man aningens kyligt bemött på krogarna runt Stureplan. På Medis höjer dock ingen ett ögonbryn. Möjligen får man en komplimang för den propra klädseln.
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 22:49De kommer att gå emot strålande framtid. Pubarna får se upp. Annars blir de utkonkurerade av gymmen när de får alkoholtillstånd.
De kommer att gå emot strålande framtid. Pubarna får se upp. Annars blir de utkonkurerade av gymmen när de får alkoholtillstånd.
Quote from Jonny Persson on 8 June 2012, 07:58Östra stations pub klarar av att härbärgera stökiga fotbollsfans och jag tror nog att dom klarar av löpare också. Närmare än så blir det dessutom inte till bra kommunikationer. Det hade varit trevligt att haka på men jag saknar några fartgrupper.
Östra stations pub klarar av att härbärgera stökiga fotbollsfans och jag tror nog att dom klarar av löpare också. Närmare än så blir det dessutom inte till bra kommunikationer. Det hade varit trevligt att haka på men jag saknar några fartgrupper.
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 07:59Mackan, du är ju en egen fartgrupp då. Man up!
Mackan, du är ju en egen fartgrupp då. Man up!
Quote from Jonny Persson on 8 June 2012, 08:01Jag vet inte hur banan går! Nog för att jag hittar till Stadion från Rotebro men jag kan inte garantera att min väg går där arrangören tänkt sig att löparna ska springa.
Jag vet inte hur banan går! Nog för att jag hittar till Stadion från Rotebro men jag kan inte garantera att min väg går där arrangören tänkt sig att löparna ska springa.