Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 10:06Vad kul! Jag hänger nog på.
Vad kul! Jag hänger nog på.
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 10:11Jag är ju lite sugen, det är jag men osäker på om jag klarar det (om benen är lika på som jag).
Jag är ju lite sugen, det är jag men osäker på om jag klarar det (om benen är lika på som jag).
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 10:58Hej annica, testa benen under helgen & se....
mina ben klarar nog av passet i lunk lunk fart men det är att ta mig hem som är en fråga......
Hej annica, testa benen under helgen & se....
mina ben klarar nog av passet i lunk lunk fart men det är att ta mig hem som är en fråga......
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 11:03Ja, jag får göra det och bestämma mig vad det lider, men jag betvivlar att något annat än 7:15 skulle vara aktuellt för min del om det alls är på tapeten att ge sig ut.
Ja, jag får göra det och bestämma mig vad det lider, men jag betvivlar att något annat än 7:15 skulle vara aktuellt för min del om det alls är på tapeten att ge sig ut.
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 11:21om jag ska med dår är de 7:15 gruppen som passar.. kört några pass denna vecka och just nu är tempot runt 6:40 så 7:15 passar nog bra.... 🙂
test i helgen inte så dumt....
om jag ska med dår är de 7:15 gruppen som passar.. kört några pass denna vecka och just nu är tempot runt 6:40 så 7:15 passar nog bra.... 🙂
test i helgen inte så dumt....
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 11:24@ Marcus
Kan du inte köra baklängeslöpning istället för vanlig framlänges löpning - då kanske det finns en grupp som passar ditt tempo 🙂
@ Marcus
Kan du inte köra baklängeslöpning istället för vanlig framlänges löpning - då kanske det finns en grupp som passar ditt tempo 🙂
Quote from Jonny Persson on 8 June 2012, 11:25Det är förstås ett alternativ. Om jag får öl på Östra.:-)
Det är förstås ett alternativ. Om jag får öl på Östra.:-)
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 11:36Nu har jag lagt upp bansträckningen på GPSies: http://www.gpsies.com/map.do?fileId=hsiggfvgiwgbicoj
Därifrån kan man ladda ned den till diverse klockor och filformat.
Jag har editerat den officiella Jubileumsmarafilen så det här ska vara den exakta bans
Nu har jag lagt upp bansträckningen på GPSies: http://www.gpsies.com/map.do?fileId=hsiggfvgiwgbicoj
Därifrån kan man ladda ned den till diverse klockor och filformat.
Jag har editerat den officiella Jubileumsmarafilen så det här ska vara den exakta bans
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 11:50Mackan, duscha först, ta ett par öl, och sen springer du baklänges till Stadion
Mackan, duscha först, ta ett par öl, och sen springer du baklänges till Stadion
Quote from Jonny Persson on 8 June 2012, 11:53Jag ska bara försöka få in GPS-filen i min minimalistiska löparklocka från RW först. 😉
Jag ska bara försöka få in GPS-filen i min minimalistiska löparklocka från RW först. 😉