Quote from Funbeat user on 10 June 2012, 19:375.20-5.40 fungerar perfekt för mig, men antar att jag är lite stuck in the middle? 🙂
5.20-5.40 fungerar perfekt för mig, men antar att jag är lite stuck in the middle? 🙂
Quote from Funbeat user on 10 June 2012, 19:565:30 springer jag helst, annars 5:45. Är tyvärr inget bra på att hålla fart, så det uppdraget kan jag inte ta.
5:30 springer jag helst, annars 5:45. Är tyvärr inget bra på att hålla fart, så det uppdraget kan jag inte ta.
Quote from Funbeat user on 10 June 2012, 20:025:00 passar mig utmärkt 🙂
5:00 passar mig utmärkt 🙂
Quote from Funbeat user on 10 June 2012, 21:45För mig beror det på hur jag återhämtar mig från Vättern... Går allt som normalt (vilket iof inget gjort detta år) så tänkte jag köra med Mackan. Men är jag lite extra sliten så skulle jag kunna vara pacer på 5:30... Dock så har jag ingen GPS som kan läsa
För mig beror det på hur jag återhämtar mig från Vättern... Går allt som normalt (vilket iof inget gjort detta år) så tänkte jag köra med Mackan. Men är jag lite extra sliten så skulle jag kunna vara pacer på 5:30... Dock så har jag ingen GPS som kan läsa
Quote from Jonny Persson on 10 June 2012, 22:02Jag har inte heller någon GPS så vi hamnar varsomhelst. Men jag ska försöka memorera kartan och så hoppas jag på att jag inte blivit alltför pigg i benen eftersom jag håller i en löpträning 17:00-18:30 och därmed är väl uppvärmd innan vi springer in till
Jag har inte heller någon GPS så vi hamnar varsomhelst. Men jag ska försöka memorera kartan och så hoppas jag på att jag inte blivit alltför pigg i benen eftersom jag håller i en löpträning 17:00-18:30 och därmed är väl uppvärmd innan vi springer in till
Quote from Funbeat user on 10 June 2012, 22:37Det här lät kanon. Perfekt att känna på banan lite inför 14:e Juli.
Det här lät kanon. Perfekt att känna på banan lite inför 14:e Juli.
Quote from Funbeat user on 10 June 2012, 23:02Mikael @När du skriver Roger A så är det inte mig du avser va? För jag kan inte vara med även om tempot skulle passat mig.
Mikael @När du skriver Roger A så är det inte mig du avser va? För jag kan inte vara med även om tempot skulle passat mig.
Quote from Funbeat user on 11 June 2012, 05:41Roger Andersson menar jag.
Egentligen är banan lättnavigerad för den som är bekant med Stockholms närförorter. Halva sträckan består av Sollentunavägen. Vid Sollentuna Centrum springer man in vid Paddys Pub och längs med stationen. Hakar sedan på Sollen
Roger Andersson menar jag.
Egentligen är banan lättnavigerad för den som är bekant med Stockholms närförorter. Halva sträckan består av Sollentunavägen. Vid Sollentuna Centrum springer man in vid Paddys Pub och längs med stationen. Hakar sedan på Sollen
Quote from Funbeat user on 11 June 2012, 07:00Jag kan nog hålla fart i det mesta mellan 5 och 6.30. Är inte helt säker på att jag kan den kvällen, men siktar på det. Ser det dock helt som ett socialt event och inte som ett träningspass. Vi får se hur många som ansluter och anpassa antalet grupper lit
Jag kan nog hålla fart i det mesta mellan 5 och 6.30. Är inte helt säker på att jag kan den kvällen, men siktar på det. Ser det dock helt som ett socialt event och inte som ett träningspass. Vi får se hur många som ansluter och anpassa antalet grupper lit
Quote from Funbeat user on 11 June 2012, 07:54Jag kan ta hand om 5:30 då. Tror att jag ska hitta, tar nog en sväng och försöker förstå mig på det på söndag eller måndag (borde ändå ta mig ut till Sollentuna å träffa lite släkt). Blir det för lite folk i 5:30 gruppen så kan jag sakta ner till 5:45 och
Jag kan ta hand om 5:30 då. Tror att jag ska hitta, tar nog en sväng och försöker förstå mig på det på söndag eller måndag (borde ändå ta mig ut till Sollentuna å träffa lite släkt). Blir det för lite folk i 5:30 gruppen så kan jag sakta ner till 5:45 och