Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

5:30 har ungefär samma... kan bli lite bonusträning. Fick dock in rundan på telefonen så då kanske till och med en orienteringshandikappad person som jag kan förstå vart jag är på en karta. (Blå prick som visar vart jag är :p)

Vart tog 6 min gruppen vägen?

Jag hittar så extremt dåligt även med karta så jag vågar inte ta ansvar för en grupp. Samt att om jag blir trött så vill jag kunna vänta in gruppen bakom 🙂

Marie, välj 5:45. Jag är säker på att den gruppen kommer att ha snittat på 6:00 väl framme vid Stadion.

Mackans grupp får boka bord när de kommer fram (var det nu blir?).

Jag är ännu inte säker på hur det blir med mitt deltagande. Tror jag ska testa att springa imorgon och sätta igång löpningen igen. Om det går bra och jag kan vara med på det här så hoppas jag det blir en 5:30-grupp att springa med, annars springer jag med

Jag tänker som du Allie, först löpning sedan after run.
Båda varianterna på paus hör hemma under det sistnämnda.

En 5:30-grupp sa jag tidigt i tråden att jag kunde dra, men om Gustaf håller tempo och låda så nöjer jag mig glatt med att visa vägen.

Det k

ser mycket fram emot denna löpkvällen, jag siktar nog på 5.30 eller kanske 5.00, beror ju på kvällsformen men springer jag snabbare = mer brända kcal = mer öl =D

Med den logiken får jag nog nöja mig med en liten Guinness. Jag vill helst springa 6,00-tempo, men eftersom det väl inte lär bli en sådan grupp ansluter jag mig till gruppen med 6,30-tempo.

Och jag vet inte hur man håller jämnt tempo, så kom inte med så

Hur långt pass planeras detta att bli? Halvmara?
Jag tror tyvärr jag är bortlovad på boule och middag denna kväll men annars kommer jag gärna.

Ja, halvmara.

Det var värst vad mycket önskemål det var kring fartgrupper. Nästan värre än på Stockholmsmaran.

Jag skulle säga att eftersom det här handlar om träning i grupp och inte tävling så spelar 0:15 - 0:30 min/km inte så stor roll. Ni som sprin