Quote from Funbeat user on 13 June 2012, 13:56Alltså, 5:00-fart är egentligen för snabbt för mig som långpasstempo, kan väl springa o snacka i det tempot men snacket blir nog lite ansträngt. Men eftersom ett par personer har något emot att vi bildar en 5:30-grupp o 5:45 enligt Micael i själva verket
Alltså, 5:00-fart är egentligen för snabbt för mig som långpasstempo, kan väl springa o snacka i det tempot men snacket blir nog lite ansträngt. Men eftersom ett par personer har något emot att vi bildar en 5:30-grupp o 5:45 enligt Micael i själva verket
Quote from Funbeat user on 13 June 2012, 14:49Den 14 juli 2010 så gjorde vi ett organiserat provlöp av banan. Den gången från Stadion till Rotebro. Då hade vi fartgrupperna 5:00, 6:15 och 7:30 och vi var 250 st. löpare totalt. Vi hade organiserade vätskekontroller och vi som farthöll agerade trafikva
Den 14 juli 2010 så gjorde vi ett organiserat provlöp av banan. Den gången från Stadion till Rotebro. Då hade vi fartgrupperna 5:00, 6:15 och 7:30 och vi var 250 st. löpare totalt. Vi hade organiserade vätskekontroller och vi som farthöll agerade trafikva
Quote from Funbeat user on 13 June 2012, 16:05Jag var med som farthållare på samma event som Mikael - i den långsammaste gruppen (7:30 har jag för mig). Det var flera som hade problem även i den gruppen och som tyckte det blev för tungt.
Med det vill jag säga att jag håller med Micke alltså.
Jag var med som farthållare på samma event som Mikael - i den långsammaste gruppen (7:30 har jag för mig). Det var flera som hade problem även i den gruppen och som tyckte det blev för tungt.
Med det vill jag säga att jag håller med Micke alltså.
Quote from Funbeat user on 13 June 2012, 16:35Jaha, komiskt nog har jag löpträning den dagen 🙁 Jag som vill vara med och testa och dessutom ta en eller två öl sen...jag ska försöka lösa det men kan bli svårt.
// en sorgsen david
Jaha, komiskt nog har jag löpträning den dagen 🙁 Jag som vill vara med och testa och dessutom ta en eller två öl sen...jag ska försöka lösa det men kan bli svårt.
// en sorgsen david
Quote from Funbeat user on 13 June 2012, 17:25Detta ÄR löpträning David ; )
Tack för att du ordnar med denna typ av aktivitet Michael...
Jag var med och sprang banan för ett år sedan och tänker haka på även denna gång, det får bli det tempo det blir...
Facebookgruppen för evenmanget har jag svårt
Detta ÄR löpträning David ; )
Tack för att du ordnar med denna typ av aktivitet Michael...
Jag var med och sprang banan för ett år sedan och tänker haka på även denna gång, det får bli det tempo det blir...
Facebookgruppen för evenmanget har jag svårt
Quote from Funbeat user on 13 June 2012, 17:34http://www.facebook.com/#!/events/223291287787798/
Quote from Funbeat user on 13 June 2012, 17:36https://www.facebook.com/?ref=home#!/events/223291287787798/
https://www.facebook.com/?ref=home#!/events/223291287787798/
Quote from Funbeat user on 13 June 2012, 18:51Tack för länk...
edit: Aha nu såg jag att det fanns länk till Fakebook o annan fin info längst däruppe i tråden (#)
Tack för länk...
edit: Aha nu såg jag att det fanns länk till Fakebook o annan fin info längst däruppe i tråden (#)
Quote from Elias Engqvist on 13 June 2012, 19:03Skulle gärna följt med också men tror inte mitt knä är i form till dess 🙁
Skulle gärna följt med också men tror inte mitt knä är i form till dess 🙁
Quote from Funbeat user on 13 June 2012, 19:12Jag hade också jättegärna följt med, även om jag inte ska springa maran, men jag är tyvärr upptagen med annat den kvällen.
Jag hade också jättegärna följt med, även om jag inte ska springa maran, men jag är tyvärr upptagen med annat den kvällen.