Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Mikael - jag är en "maybe" i din grupp på onsdag. 🙂

Javisst Shamala, det blir trevligt det!

Jesper: haha ja men tror inte tränaren blir så glad om jag hoppar den träningen, det är dock i trakterna för den där after runnen 😉

Jag hade så gärna hängt med er och testat banan men jag åker till München den dagen för att börja min semester.

Hoppas ni får det bra, vi ses sen 14/7 🙂

David, du måste absolut försöka hänga med på After Runnen.

Det gäller för övrigt också de som springer med oss men klappar ihop efter halva sträckan. Då finns möjligheten att ta T-banan från Bergshamra in till Stadion och möta upp där.

Passerar ni precis utanför ingången till T-banan Bergshamra? Mitt knä kanske skulle tycka det vore roligt att haka på där...

Ung. när kan man tänka sig?

Vart blir afterrunnen? någon som har styrt upp något ställe? eller varför inte avsluta med att springa in överraskande på Gården till fotbollsfesten?

Christer, jag ser nu att den officiella bansträckningen som vi ska försöka oss på nästa vecka har ändrats lite så att vi springer något söder om Bergshamra T. Det handlar väl om 500 - 600 meter ca.

BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=d463fe51b

Mitt förslag var puben på Östra. Dom brukar inte vara så kinkiga.

haha skulle östra inte ta emot vet jag inte vad som händer här i världen =)) Jag kanske springer mot er efter träningen och möter upp. Jag löser det =)