Quote from Funbeat user on 19 June 2012, 09:19Nä men om man skulle ta och damma av dom gamla aquasocksen igen dårå!!! 🙂
Nä men om man skulle ta och damma av dom gamla aquasocksen igen dårå!!! 🙂
Quote from Funbeat user on 19 June 2012, 09:19MIkael det låter bra att du har fått vädergudarna att sluta grina... Ska bli riktigt skoj 🙂
Jag är återhämtad från Vättern så jag tar 5:30 gruppen som planerat. Skall även printa ut kartan så jag hittar ordentligt :p
MIkael det låter bra att du har fått vädergudarna att sluta grina... Ska bli riktigt skoj 🙂
Jag är återhämtad från Vättern så jag tar 5:30 gruppen som planerat. Skall även printa ut kartan så jag hittar ordentligt :p
Quote from Funbeat user on 19 June 2012, 09:24Bra Gustaf. Du får ju dela farthållandet i 5:30 med Tomas Widell som jag tror hittar bra i de här trakterna.
Bra Gustaf. Du får ju dela farthållandet i 5:30 med Tomas Widell som jag tror hittar bra i de här trakterna.
Quote from Funbeat user on 19 June 2012, 09:32Se föresten till att ta med lite varma kläder för after runnet. Det vore ju olyckligt om någon drar på sig en förkylning inför Jubileumsmaran.
Se föresten till att ta med lite varma kläder för after runnet. Det vore ju olyckligt om någon drar på sig en förkylning inför Jubileumsmaran.
Quote from Funbeat user on 19 June 2012, 09:34Kanon det känns tryggt att ha en kartläsare med 🙂 Annars hade jag kunnat hamna i Uppsala med lite otur
Kanon det känns tryggt att ha en kartläsare med 🙂 Annars hade jag kunnat hamna i Uppsala med lite otur
Quote from Funbeat user on 19 June 2012, 09:55Hur gör de rutinerade? Springer ni med ryggsäck och lätt torrt ombyte eller räknar ni med att svetten torkar in tids nog?
Hur gör de rutinerade? Springer ni med ryggsäck och lätt torrt ombyte eller räknar ni med att svetten torkar in tids nog?
Quote from Funbeat user on 19 June 2012, 09:57Jag är inte rutinerad men ska springa med en liten rygga med ombytte... rädd för att dra på mig förklyning nämligen...
Jag är inte rutinerad men ska springa med en liten rygga med ombytte... rädd för att dra på mig förklyning nämligen...
Quote from Funbeat user on 19 June 2012, 10:02Löparrygga för mig med. Alternativet att knyta en varm tröja eller jacka runt midjan funkar säkert också.
Löparrygga för mig med. Alternativet att knyta en varm tröja eller jacka runt midjan funkar säkert också.
Quote from Funbeat user on 19 June 2012, 10:05Om hälsenan fungerar och jag springer, så tar jag med mig löparrygga med lätt ombyte.
En fråga till er som vill ta medis som after run - det blir 21 km + ca 3 km löpning då?
Om hälsenan fungerar och jag springer, så tar jag med mig löparrygga med lätt ombyte.
En fråga till er som vill ta medis som after run - det blir 21 km + ca 3 km löpning då?
Quote from Funbeat user on 19 June 2012, 10:23Ser att ett pendeltåg från Centralen 18.06 anländer Rotebro 18.43, sen går nästa 18.35 och är framme 18.58. Hade ni tänkte invänta det senare av dessa?
Ser att ett pendeltåg från Centralen 18.06 anländer Rotebro 18.43, sen går nästa 18.35 och är framme 18.58. Hade ni tänkte invänta det senare av dessa?