Quote from Funbeat user on 19 June 2012, 10:28Det blir nog 20,5 km + 3 km nedjogg till Medis. Alternativet Tunnelbana finns för de som inte orkar sista biten.
Det blir nog 20,5 km + 3 km nedjogg till Medis. Alternativet Tunnelbana finns för de som inte orkar sista biten.
Quote from Funbeat user on 19 June 2012, 10:31Ja, vi inväntar tåget som kommer 18:58. Risken finns att jag själv är med på det.
Obs. också att vi samlas direkt utanför pendelstationens södra utgång. Alltså uppe på gångbron som går över spåren.
Edit: Här alltså:
BILD:http://www.funbeat.se/photo.asp
Ja, vi inväntar tåget som kommer 18:58. Risken finns att jag själv är med på det.
Obs. också att vi samlas direkt utanför pendelstationens södra utgång. Alltså uppe på gångbron som går över spåren.
Edit: Här alltså:
Quote from Funbeat user on 19 June 2012, 10:40vad bra att du var tydlig Mikael annars hade jag nog väntat där nere...
tack för bild!
vad bra att du var tydlig Mikael annars hade jag nog väntat där nere...
tack för bild!
Quote from Funbeat user on 19 June 2012, 10:45Här hittade jag lite bilder från förra årets springning:
https://skydrive.live.com/?sc=photos&cid=77cb4bc61c671804#cid=77CB4BC61C671804&id=77CB4BC61C671804%211903&sc=photos
Här hittade jag lite bilder från förra årets springning:
Quote from Funbeat user on 19 June 2012, 10:50Klockren bild Mikael.
Klockren bild Mikael.
Quote from Funbeat user on 19 June 2012, 13:18Vad fasen! Äntligen lyckas jag läsa om ett schysst event innan det går (springer?) av stapeln! Kommer med i morgon om jag får ihop familje-logistiken. Kul!!!
Vad fasen! Äntligen lyckas jag läsa om ett schysst event innan det går (springer?) av stapeln! Kommer med i morgon om jag får ihop familje-logistiken. Kul!!!
Quote from Funbeat user on 19 June 2012, 19:25Hur långt planeras det att springa imorgon?
Hur långt planeras det att springa imorgon?
Quote from Funbeat user on 19 June 2012, 21:27Hur långt man springer är upp till var och en. Vi kör ena riktningen av Jubileumsmarathon (det är en vändbana) och den sträckan är 20,5 km. Det finns kommunala färdmedel utmed hela banan så det går bra att kliva på och av där man känner för det Jag vet om
Hur långt man springer är upp till var och en. Vi kör ena riktningen av Jubileumsmarathon (det är en vändbana) och den sträckan är 20,5 km. Det finns kommunala färdmedel utmed hela banan så det går bra att kliva på och av där man känner för det Jag vet om
Quote from Funbeat user on 19 June 2012, 21:36Ser framemot imorgon och håller tummarna för att meteorologerna inte har fel:-)
Ser framemot imorgon och håller tummarna för att meteorologerna inte har fel:-)
Quote from Funbeat user on 19 June 2012, 21:47Det var tjocka sedelbuntar vi fick slå in i bruna kuvert utan avsändare och räcka under bordet till meteorelogerna men det verkar ha funkat. Samtliga prognoser säger nu kalasväder med sol utan antydan till moln. Jag har dessutom bett om att få in vindstil
Det var tjocka sedelbuntar vi fick slå in i bruna kuvert utan avsändare och räcka under bordet till meteorelogerna men det verkar ha funkat. Samtliga prognoser säger nu kalasväder med sol utan antydan till moln. Jag har dessutom bett om att få in vindstil