Quote from Funbeat user on 20 June 2012, 18:09Ha det så trevligt allihopa! Jag rör provspringer i efterhand när jag inte har feber 🙁
Ha det så trevligt allihopa! Jag rör provspringer i efterhand när jag inte har feber 🙁
Quote from Funbeat user on 20 June 2012, 18:21Jag tror nog att jag skulle kunna "provlöpa" banan vilken dag som helst inom de närmaste 10 åren. Så sista chansen är det förvisso inte 🙂
Jag tror nog att jag skulle kunna "provlöpa" banan vilken dag som helst inom de närmaste 10 åren. Så sista chansen är det förvisso inte 🙂
Quote from Funbeat user on 20 June 2012, 22:34Kanontrevligt!
Tack för initiativet, och vädret. 🙂
Kanontrevligt!
Tack för initiativet, och vädret. 🙂
Quote from Funbeat user on 20 June 2012, 23:04Skön löparkväll - bra väder, trevliga samtal, och min hälsena höll.
Tack till er som arrangerat detta.
Kvällens löpning har dock gjort att jag kommer nerkorrigera min målsättning, småtuff bana. Kändes värre än StM.
Skön löparkväll - bra väder, trevliga samtal, och min hälsena höll.
Tack till er som arrangerat detta.
Kvällens löpning har dock gjort att jag kommer nerkorrigera min målsättning, småtuff bana. Kändes värre än StM.
Quote from Funbeat user on 20 June 2012, 23:19Tackar för trevligt löppass idag och extra gott var det med ölen efteråt!
Tackar för trevligt löppass idag och extra gott var det med ölen efteråt!
Quote from Funbeat user on 20 June 2012, 23:27Jag tackar också för ett trevligt pass och håller med om att ölen var god efteråt:-)
Jag tackar också för ett trevligt pass och håller med om att ölen var god efteråt:-)
Quote from Jonny Persson on 20 June 2012, 23:29Jisses vad med folk det var men en kanonskön kväll och ölen smakade mycket bra efteråt!
Jisses vad med folk det var men en kanonskön kväll och ölen smakade mycket bra efteråt!
Quote from Funbeat user on 20 June 2012, 23:38Trots att det blev ett för mig jobbigt och segt pass var det väldigt trevligt och ölen smakade väldigt bra efteråt 🙂
Trots att det blev ett för mig jobbigt och segt pass var det väldigt trevligt och ölen smakade väldigt bra efteråt 🙂
Quote from Jonny Persson on 20 June 2012, 23:41Jag tyckte lite synd om dig Jim. Starkt att du kämpade dig runt!
Jag tyckte lite synd om dig Jim. Starkt att du kämpade dig runt!
Quote from Funbeat user on 20 June 2012, 23:43Tack Mackan! 🙂
Tack Mackan! 🙂