Quote from Funbeat user on 19 June 2012, 22:24Blir det något dricka stopp eller springer vi allt i ett?
Blir det något dricka stopp eller springer vi allt i ett?
Quote from Funbeat user on 19 June 2012, 22:40Stod på näsan på dagens jogg och drog knäet i kullerstenen så jag chansar inte, utan blir hemma. Men ha så roligt, nån hågad med kamera får gärna dokumentera äventyret för eftervärlden 🙂
Stod på näsan på dagens jogg och drog knäet i kullerstenen så jag chansar inte, utan blir hemma. Men ha så roligt, nån hågad med kamera får gärna dokumentera äventyret för eftervärlden 🙂
Quote from Funbeat user on 19 June 2012, 22:55När det gäller dricka så får man se till att ha med sig eget. Det funkar säkert med en handhållen flaska. Vi passerar också några mackar på vägen och ett par kiosker så det går att fylla på. I fartgrupperna 6:30 o 7:15 (minuter per kilometer) kommer vi at
När det gäller dricka så får man se till att ha med sig eget. Det funkar säkert med en handhållen flaska. Vi passerar också några mackar på vägen och ett par kiosker så det går att fylla på. I fartgrupperna 6:30 o 7:15 (minuter per kilometer) kommer vi at
Quote from Funbeat user on 20 June 2012, 12:31Om någon får för sig att hoppa på längs banan, eller komma försent till starten, eller komma på avvägar från huvudklungan, så har jag plockat ut ett löpnummer att ringa och meddela sig på:
Tel: 0708105228
Om någon får för sig att hoppa på längs banan, eller komma försent till starten, eller komma på avvägar från huvudklungan, så har jag plockat ut ett löpnummer att ringa och meddela sig på:
Tel: 0708105228
Quote from Funbeat user on 20 June 2012, 12:56Jag dyker nog upp ikväll om ingen vrider om min arm riktigt hårt.
Jag dyker nog upp ikväll om ingen vrider om min arm riktigt hårt.
Quote from Funbeat user on 20 June 2012, 15:37Hade verkligen sett fram emot kvällen, men riktig smärtsamma benhinnor efter helgens pass gör att jag får avstå - får nog ta en vilovecka och hoppas det ger med sig till maradebuten 14 juli!
Hade verkligen sett fram emot kvällen, men riktig smärtsamma benhinnor efter helgens pass gör att jag får avstå - får nog ta en vilovecka och hoppas det ger med sig till maradebuten 14 juli!
Quote from Funbeat user on 20 June 2012, 15:45hänger gärna med i 6:30-gruppen.
hänger gärna med i 6:30-gruppen.
Quote from Funbeat user on 20 June 2012, 15:55Daniel, kolla bilden i tråden - där alla ska träffas.ses!
Daniel, kolla bilden i tråden - där alla ska träffas.ses!
Quote from Funbeat user on 20 June 2012, 16:20Synd om er som missar det här för nästa tillfälle för provlöp av banan dröjer kanske till 2112.
Synd om er som missar det här för nästa tillfälle för provlöp av banan dröjer kanske till 2112.
Quote from Funbeat user on 20 June 2012, 17:28Sent tom mycket sent lämnar jag återbud. Har en rygg som säger ifrån idag 🙂
Sent tom mycket sent lämnar jag återbud. Har en rygg som säger ifrån idag 🙂