Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Tack alla som var med- det var jättetrevligt. Både löpning och öl 🙂

Nyss hemkommen och nyduschad. Kan bara instämma i att det var ett fantastiskt bra arrangemang alltihop. Trevlig socialspringning. Erfarenhet av hur backig den rekonstruerade OS-banan faktiskt är. Skönt after run på medis. Och inte minst att meteorologerna

STORT Tack för att denna kvälls löpning ordnades. jobbig bana MEN KUL att springa med andra!

Trev midsommar! Tack Mikael!

Tack för ett riktigt trevligt pass!:-) Nu är man lite bättre sadlad inför loppet också. Tackar även Roger för bra och jämn farthållning!

Tack alla!

Det kommer en film i helgen. Nu sprang jag i 6.30 gruppen och vi var inte så många men i starten är nog nästan alla med.

Filmen och adressen till filmen dyker upp här på Funbeat och på FB!

Trevlig midsommar!

Även jag tackar för ett trevligt arrangemang! Även om inte benen bar riktigt som planerat så smakade ölen riktigt bra. Idag är jag lite trött av flera anledningar.

Kul att träffa Shamalas granne och min f.d kollega också 🙂 Och alla andra givetvis.

Kul Peter att du träffade din fd kollega, verkar som om Lennart tyckte det var roligt. Trev midsommar!

Attans att jag missade detta! Fick sitta på balkongen och sippa rosé i stället ;-(
Hur många blev ni, nån som räknade?

Tack för en trevlig kväll 🙂

Jag har sammanfattat lite grann här. Framförallt så är det lite bilder iaf. Jag har inte lyckats få till det där med att komma ihåg hur jag springer och kunna återberätta det sen.
Igår så fokuserade jag på att hitta mer än at

Håller på med filmen. Räknade till 113 st startande, kan var +/- någon men plus 110 absolut!

🙂