Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

I Facebookgruppen är det ett relativt stort gäng som är inställda på att dra till Medis för After Runnet. Det gjorde vi förra året och det sitter säkert kvar som ett positivt minne. Kanske landar vi i att hamna på två eller fler ställen vilket då må vara

Jag följer den stora folkskaran, såklart är det skönare med en uteservering ifall det är fint väder (vilket jag bokat)!
Närmare hem för mig från medis, slipper rulla så långt =)

Låter riktigt kul. Hmm....inte lätt att välja fartgrupp. Frestande att välja mackans grupp. Tror dagsformen får bestämma.

jag är med - syns på onsdag.

Nu är det 81 på Facebook som säger "kommer" och 44 som säger "kanske". Här på Funbeat är det 36 som har denna lilla träningsrunda i sin kalender, många av oss finns förstås listade i båda.

Jag tror att ca 70 verkligen dyker upp på onsdag kväll vilket sk

Micke, jag pratade med en sjukgymnast idag och jag får nog vänta med att springa ett tag till - ha det bra allihopa!

Min hals är som ett rivjärn :/ kommer nog missa både min andra träning och after run om jag inte blir mirakelfrisk!

Mikael - har du då räknat med de som kanske kommer utan att ha anmält sig? Som hänger på någon annan som anmält sig till eventet. Ska bli väldigt trevligt, superinitiativ! Verkar i dagsläget som om det till och med blir lite soligt.

Skall bli jätteroligt imorgon! Nu hoppas jag bara att löparskorna hinner torka efter gårdagens leriga terrängpass.... 🙂

Otur där Christer och David.

Jag har egentligen inte räknat med ev. oannonserade löpare så det kan ju bli några fler.

När det gäller vädret så har vi efter överenskommelse med SMHI, yr.no och klart.se fått OK på 48 timmars uppehåll i det oavbrutna junir