Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Skulle gärna ta upp löpandet igen så småningom men är väldigt osäker på form, humör och mående. Har lite koll på denna tråd i alla fall men ska nog hålla mig ifrån att lova bort mig som farthållare denna gång. 🙂

Jag känner mig ganska säker på att jag kan komma och kan i sånt fall hålla ca 6.30 fart. Garmin är på sjukstugan och nu har vi lite annorlunda banan än tidigare om jag förstått saken rätt. Kan väl ordna med karta på något sätt.

Bra Elisabet. Banförändringarna är minimala.

Åh, vad skoj det låter! Jag står i valet mellan två trevliga motionsaktiviteter just den dagen, men lägger till denna i kalendern.

Hoppas någon vill leda en 6:30 grupp (fast då kanske det bara blir jag i den?). 5:45 känns lite väl snabbt, det var vad jag

jag ska kolla formen nu till helgen men hoppas att kunna vara med. tänkte parkera bilen vid Rotebro station...

ju har funderat lite runt grupperna också...
har sprungit några pass efter maran & mitt snitt ligger runt 6:40, sprang sthlms maran med snitt 7

Just nu har vi de här fartgrupperna:

5:00 - Mackan
5:45 - Roger Andersson
6:30 - Elisabet Bengtsson
7:15 - Mikael Forsström
Ev. också 5:30 - Gustaf Martinsson

Vi kan nog bli 50 - 60 löpare. 6:30-gruppen kommer nog ha flest deltagare.

Men häng inte upp

Tack Mikael! 🙂

Du ska nog inte räkna med att min grupp gör några stopp Micke. Förutom rödljusen. 🙂

Nä, 5:00 hoppas jag inte gör några stopp. Däremot kanske det blir en och annan felspringning.

Bonusträning brukar jag kalla det.