Quote from Funbeat user on 13 July 2008, 21:3110 aug är farligt nära Midnattsloppet. Men om man inte tänkt springa det så...
10 aug är farligt nära Midnattsloppet. Men om man inte tänkt springa det så...
Quote from Funbeat user on 13 July 2008, 23:08aaa, tänkte inte på det ... sen har jag semester och är utsocknes såäää ... då slänger jag ut ett nytt datum, söndag 14 spetember?
aaa, tänkte inte på det ... sen har jag semester och är utsocknes såäää ... då slänger jag ut ett nytt datum, söndag 14 spetember?
Quote from Funbeat user on 14 July 2008, 08:5210 aug är veckan efter Månkarbo Marathon och veckan innan gax50/100 och Kraftloppet i Finspång. Vet inte hur många av "oss" som springer Midnattsloppet, men inte jag iaf.
Uppsala100 (och 50) går den 13 september, där planerar jag att medverka i år om alt
10 aug är veckan efter Månkarbo Marathon och veckan innan gax50/100 och Kraftloppet i Finspång. Vet inte hur många av "oss" som springer Midnattsloppet, men inte jag iaf.
Uppsala100 (och 50) går den 13 september, där planerar jag att medverka i år om alt
Quote from Funbeat user on 17 July 2008, 21:40taddaaa, Håkan har äntligen fått tummen ur och langat upp sina bilder på Picasa.
Säg till om det är nån bild du vill jag ska ta bort så fixar jag det.
http://picasaweb.google.com/intressepil/HornstullJRna
taddaaa, Håkan har äntligen fått tummen ur och langat upp sina bilder på Picasa.
Säg till om det är nån bild du vill jag ska ta bort så fixar jag det.