Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hej allihopa, det är så mycket jag skulle kunna säga, jag är så lycklig. Tack allihopa för en fantastisk dag på alla sätt. Peter, är grymt imponerad av ditt distansrekord, det mörkade du snyggt 😉

Både Annika och Peter, kan inte ni skicka era adresser pe

jag har lagt upp några bilder från igår!
/maria

http://markatta.com/mary/funrun/?p=460

sitter och myyyyser på jobbet, trots regnrusk och måndag för jag har fått en knapp att ha på tröjan.
Hornstull - Järna, så jääääääkla coolt asså 😀

vilken underbar liten sekt vi är (t+)

Instämmer helt i ovanstående kommentarer.
Var en helt underbar löprunda även om jag blev besviken över att mitt knä svek redan vid 28km...jaja shit happens.
Grattis alla ni underbara löpare

Pernilla, du gjorde en klok bedömning som lade av när knäet gav sej till känna. Man blir ingen bra löpare om man inte lär sej tolka kroppens signaler.

Kommer aldrig att erkänna det officiellt men jag känner av både lår och knän. Skönt att det regnar så man kan sitta inne med gått samvete. Blir en tränings fri dag.

Hej och tack allihopa för en underbar gårdag! Och ett speciellt tack till Sebastian, Sebastians kompis och Jan-Erik för skjutsen hem. Jag kände redan vid målgång att något inte stod rätt till och i bilen hem började jag må fruktansvärt illa och få ont i m

Tack för en jättetrevlig tur från stan ut till landet. Jag joggade med i en utbrytargrupp med mig själv och Peter som guidade mig till Järna. Efter ett tag anslöt också Challott, Tenä och Pontus vår grupp som hade problem att hitta rätt väg. Vår guide Pe

Backen upp från sommarstugområdet tog vi, men sen när leden vek av in i skogen (och blev en stig) så fortsätte vi "vägen". När leden kom fram åter till en grusväg så var det där som vi kom på den igen. Våran lilla utbrytargrupp lite före gjorde det lilla

Urban,
skönt att höra att ni hade en fin löpning på eftermiddagen och hittade fram till Järna! Själv avnjöt jag en välförtjänt kolgrillad lunch innan jag åkte hem till människobyn.

Tack alla för ett kul träningspass! Jag tycker att Fredrika har gjort sig