Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag ställer in. Hoppas ni får en fantastisk löptur och att ni har sol på er semester!

/Semester-Daniel (H)

Fredrika G:

Jag får fasen inte ihop dagens löp runda:( så jag måste boka av tyvärr tyvärr

Hoppas att det kommer flera tillfällen framöver så ska jag försöka få ihop det.

Ha en trevlig runda

Hoppas ni får en riktigt trevlig Ultrarunda alla ni som springer idag. Iaf i min landsända är vädret närmast perfekt för löpning idag!

Jag tycker ni är härliga som springer så långt. Lycka till och jag väntar ivrigt på era rapporter! Själv ska jag bara springa runt Brunnsviken och lite till... (L)

Fredrika: Tack för en mycket välorganiserad tur. Det här har du gjort jävligt bra! (t+)

Medlöpare: Kul att träffa er även om jag bara hängde med på "uppvärmningen". Hoppas ni hade en fortsatt trevlig tur och att vi ses på långpass snart igen. Särskilt sp

Bra jobbat med alltihopa Fredrika.
Det var jättekul löpning idag och att träffa alla trevliga löpare.
Jag steg av vid 35 Km och känner att det var vad jag klarade idag.

Ja det var en fantastiskt kul dag. Två dussin trevliga och roliga löpare sammanstrålade vid Hornstull och satte av i milt sken i den svala morgonluften. Efter tvåhundra meter stoppades hela gänget av en illa tajmad broöppning...
Fredrika hade ordnat perfe

Tusen tack för en superlyckad och jätterolig dag! Miljoner tack till Fredrika som arrangerade alltihop!!!

Framme-Hemma-ätit-duschat och tagit hand om mina löparkläder. Så nu mår man bra. Jag tror nog att alla var med från Östertälje till målet ( minnet är bra men kort). En helt underbart arrangerad runda som vi måste tacka Fredrika för. Även om vi nästan spra

Har lagt ut lite bilder fram till 35Km.
http://www.teamfakta.se/?TitelID=362
Bildtexter dröjer.