Quote from Funbeat user on 4 July 2008, 08:59Kroppen brukar normalt återställa sig (vätska och glykogen) på 48 timmar efter ett rejält långpass, men det som däremot tar längre tid att återställa är det endokrina systemet. Det kan ta flera veckor innan det har återhämtat sig till fullo. Symptomen är
Kroppen brukar normalt återställa sig (vätska och glykogen) på 48 timmar efter ett rejält långpass, men det som däremot tar längre tid att återställa är det endokrina systemet. Det kan ta flera veckor innan det har återhämtat sig till fullo. Symptomen är
Quote from Funbeat user on 4 July 2008, 09:45Superintressant!! Är det någon bok förresten du kan tipsa om?
Superintressant!! Är det någon bok förresten du kan tipsa om?
Quote from Funbeat user on 4 July 2008, 10:50Jag tar med en lista över mina böcker på söndag, jag kan inte alla titlarna i huvudet 🙂
De jag rekommenderar allra varmast är:
• "A Step Beyond:A Definitive Guide to Ultrarunning" som beställs från www.ultrarunning.com och är en 500 sidig samling arti
Jag tar med en lista över mina böcker på söndag, jag kan inte alla titlarna i huvudet 🙂
De jag rekommenderar allra varmast är:
• "A Step Beyond:A Definitive Guide to Ultrarunning" som beställs från http://www.ultrarunning.com och är en 500 sidig samling arti
Quote from Funbeat user on 4 July 2008, 11:16Running through the wall har jag också, den var bra! Och Noakes förstås, men där har jag än så länge bara gjort enstaka nedslag. Jepp, det blir mycket nördsnack på söndag!! 😀
Running through the wall har jag också, den var bra! Och Noakes förstås, men där har jag än så länge bara gjort enstaka nedslag. Jepp, det blir mycket nördsnack på söndag!! 😀
Quote from Funbeat user on 4 July 2008, 13:19Lore of Running kan med fördel också användas som styrketräningsredskap, har jag upptäckt. 😉
Jag har aldrig kommit igång med att läsa den på allvar, men de stycken jag har läst har varit bra.
Lore of Running kan med fördel också användas som styrketräningsredskap, har jag upptäckt. 😉
Jag har aldrig kommit igång med att läsa den på allvar, men de stycken jag har läst har varit bra.
Quote from Funbeat user on 4 July 2008, 13:31Ha ha ha är det LÅRTRÄNING då Pontus 😉
Ha ha ha är det LÅRTRÄNING då Pontus 😉
Quote from Funbeat user on 4 July 2008, 13:43Hahahaha, du e bra vitsig Fredrika 😉
Jag tyckte även mycket om Dean Karnazes bok, har förbokat den nya. Yazzo kommer åxå med en bok i höst, även den är förbeställd. Har precis fått 3 nya böcker, så jag har att göra.
Hahahaha, du e bra vitsig Fredrika 😉
Jag tyckte även mycket om Dean Karnazes bok, har förbokat den nya. Yazzo kommer åxå med en bok i höst, även den är förbeställd. Har precis fått 3 nya böcker, så jag har att göra.
Quote from Funbeat user on 5 July 2008, 11:36Fredrika "Och Noakes förstås, men där har jag än så länge bara gjort enstaka nedslag."
Då vet du vad som ska göras på semestern. Livet delas in i före och efter Lore of Running.
Fredrika "Och Noakes förstås, men där har jag än så länge bara gjort enstaka nedslag."
Då vet du vad som ska göras på semestern. Livet delas in i före och efter Lore of Running.
Quote from Funbeat user on 5 July 2008, 12:05Men vilket kanontips, Richard (t+) Åker på semester måndag och tänkte senast igår på vad som skulle vara lämplig semesterläsning. Det är ju perfekt! Och så kommer jag vara ännu odrägligare besserwisser efter det 😉
Men vilket kanontips, Richard (t+) Åker på semester måndag och tänkte senast igår på vad som skulle vara lämplig semesterläsning. Det är ju perfekt! Och så kommer jag vara ännu odrägligare besserwisser efter det 😉
Quote from Funbeat user on 5 July 2008, 12:12Förresten några småsaker när jag ändå är här i tråden:
* passet blir av oavsett väderlek. Jag har sett fram emot äventyret i flera månader och tänker inte låta lite regn stoppa mig 🙂
* passet blir av oavsett oförutseddheter. Det är hittills 20 anmäld
Förresten några småsaker när jag ändå är här i tråden:
* passet blir av oavsett väderlek. Jag har sett fram emot äventyret i flera månader och tänker inte låta lite regn stoppa mig 🙂
* passet blir av oavsett oförutseddheter. Det är hittills 20 anmäld