Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Sommarutmaningen Augusti

Alla är välkomna Elit, Löpare, Joggare, Stavgångare eller Vandrare. Det enda kravet är att man klarar att ta sig runt 5 km!

Du behöver inte ens delta denna dag! (#)
En ½mil klarar alla! (t+)
Perfekt starttid! (H:)
Gott om plats!

För att någon gång få möjligheten att komma först i mål på en tävling (utmaning) så fick jag idén att starta denna tävling klockan 00:01 den 1 augusti. Det borde rimligtvis ge mig stor chans att komma först i mål.
Så innan jag gav mig av så fick jag leta

Haha, grattis till 1a-platsen/ledningen! (t+) Känns som du var väl värd den med ditt upplägg. Själv sover jag i 10 fall av 10 efter midnatt och föredrar att "varva ner" sista timman innan sänggåendet vid sisådär 22:30-23.00, således inte tal om att ge sig

Du är väl värd ledningen efter det upplägget!!! 😀

Snyggt ove!

Min utmaning i augusti blir dom första 5k uppför Kebnekaise.. så den tiden lär inte bli den nästa men troligen den snyggaste utsikten iallafall.. 😉

Skitakul Ove...å säkerligen svårstraffat..?!
Måste tänk ut något som slår detta..???? Vad det nu kan vara....Bad i två sjöar etc,etc...Annars så hade jag en bra mellantid på Månkarbo Marathons halvmara dva vid 5 km på G ....å så säger Micke Backlöparen lu

Ove, härlig inställning och föredömligt snabbt badat också. Om Linda hittar en fjällbäck att bada i så lär nog det doppet gå ännu snabbare.

Kjell fick förresten det kreativa tipset av mig att springa sommarutmaningen direkt efter sin halvmara. Det nappad

Tack för alla positiva kommentarer, SU kan få en att hitta på lustiga saker. 😉

I september ska jag nog sikta på att få en Belgisk flagga istället, kan dock bli problem att fixa till ett bad i centrala Bryssel. Jag vet inte om det uppskattas att man tar

Ove: Så uppfinningsrik du är (t+)! Erik kanske skulle införa en specialsymbol för extraordinära ideer/insatser under SU?

Tack Erik (L)! Så blev då Ove först med att få en välförtjänt specialsymbol för augusti. Skall bli spännande att se vad andra hittar på den här månaden.