Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Såja, då kan jag fundera på annat resten av semstern! Varken bad eller pannlampa, känner mig inte heller som utrikes i Stockholm längre. Tittade dock lite snett mot fontänen vid Karlaplan, andra passagen...

"fontänen vid Karlaplan" är godkänt

Vi har ju en bergtäkt i Månkarbo efter motorvägsbygget som sakta men säkert håller på att fyllas med vatten...redan nu kanske 4 meter djup på det djupaste stället å vi har cyklat dit frugan å dottern å jag tre dar i rad för ett uppfriskande bad....jag har

Var ute och tänkte göra utmaningen idag, meeen. Det var VARMT och mitt tilltänkta spår var inte allas utmärkt som det skulle vara. Hittade två markeringar utmed vägen alla andra var osynliga aller borta.
Inga bra förutsättningar för att det skulle gå fort

Jag har också gjort en utmaning med bad. Funderar dock på att göra om bedriften senare under månaden i kroatien för att även få en flagga. Visst är det så att jag i så fall kan ta bort det pass jag nu reggat och lägga upp det i stället?

http://www.funbeat.se/blogs/show.aspx?Blogid=41773
Alltså om att springa på "okänd mark" ...

@Petra

Ja

Augustiutmaning med bad avklarad, och dessutom i utrikiskt vatten! Jag satte av från campingen i Anthéor (Cote D’Azur) halv 7 på morgonen och sprang mot Cannes längs en krokig, backig, fullständigt livsfarlig väg utan vägren, som jag fick dela med ganska

Merveilleux, Helena!

Himla trist måste jag säga, riktgt plågsamt var det 😉
Kan ju inte påstå att det känns direkt lockande att göra om samma sak hemma i Nyköpingsån...