Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 21:57G. Häggstadion 5000 m i strålande solsken i anständigt d stil
(för att vara utfört av en så pass rutinerad herre )
21:11 blev tiden.Följdes upp av ett välförtjänt varmt salt bad i hemmet
G. Häggstadion 5000 m i strålande solsken i anständigt d stil
(för att vara utfört av en så pass rutinerad herre )
21:11 blev tiden.Följdes upp av ett välförtjänt varmt salt bad i hemmet
Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 22:0348 sekunders bad var snabbt. Rekord? Nån annan som noterat tiderna? 🙂
48 sekunders bad var snabbt. Rekord? Nån annan som noterat tiderna? 🙂
Quote from Magnus Gelang on 24 August 2009, 22:31Ja det gick snabbt,,,,och då stod jag ändå still ett tag medans dotter krånglade med kameran som ändå fortsatte vägra. Då struntade jag i en bild och sprang vidare istället 😀
EDIT: Jag klädde inte av mig nånting, inte ens skorna. Jag bara gick rakt ut i
Ja det gick snabbt,,,,och då stod jag ändå still ett tag medans dotter krånglade med kameran som ändå fortsatte vägra. Då struntade jag i en bild och sprang vidare istället 😀
EDIT: Jag klädde inte av mig nånting, inte ens skorna. Jag bara gick rakt ut i
Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 23:05Jag vet bara att det var två minuter ungefär mellan att jag la ner mobilen på en handduk kanske 50 meter från stranden och till att jag torkat mig på handduken och plockade upp mobilen igen efter mitt bad.
Jag vet bara att det var två minuter ungefär mellan att jag la ner mobilen på en handduk kanske 50 meter från stranden och till att jag torkat mig på handduken och plockade upp mobilen igen efter mitt bad.
Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 23:08Två och en halv minut i juli. Inklusive att fälla ner och upp badstegen på bryggan och snöra på mig skorna.
Två och en halv minut i juli. Inklusive att fälla ner och upp badstegen på bryggan och snöra på mig skorna.
Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 23:11Mitt bad tog hela 3.23 med av och påklädning inräknat och en kort simtur.
Mitt bad tog hela 3.23 med av och påklädning inräknat och en kort simtur.
Quote from Funbeat user on 25 August 2009, 19:18"Hela sträckan i vatten är okej."
Och det säger du NU när utebadet stängt och det börjar bli för kallt ute för sjön! 😉
"Hela sträckan i vatten är okej."
Och det säger du NU när utebadet stängt och det börjar bli för kallt ute för sjön! 😉
Quote from Funbeat user on 25 August 2009, 20:32Måste ut och springa min sommarutmaning för augusti i morn eftersom det blir Tjejmil till helgen och sen är det ju bara måndagen kvar 🙁
Måste ut och springa min sommarutmaning för augusti i morn eftersom det blir Tjejmil till helgen och sen är det ju bara måndagen kvar 🙁
Quote from Funbeat user on 25 August 2009, 21:29Fixade mitt bad på ca 30 sekunder, full fart ut i vattnet med alla kläder på, ett långt dyk för att sedan springa upp ur vattnet, allt detta för att slippa bli idiotförklarad då man kommer som en vanlig joggare för att sedan helt plötsligt svänga av och k
Fixade mitt bad på ca 30 sekunder, full fart ut i vattnet med alla kläder på, ett långt dyk för att sedan springa upp ur vattnet, allt detta för att slippa bli idiotförklarad då man kommer som en vanlig joggare för att sedan helt plötsligt svänga av och k
Quote from Magnus Gelang on 25 August 2009, 21:35Haha ascoolt ju 😀 Jag funderar starkt på att ta september-utmaningen inkl bad i centrala Lindesberg 😀
Haha ascoolt ju 😀 Jag funderar starkt på att ta september-utmaningen inkl bad i centrala Lindesberg 😀