Quote from Funbeat user on 25 August 2009, 22:13Patric
Vilken historia för dom som såg.
Patric
Vilken historia för dom som såg.
Quote from Fredric Lagerström on 25 August 2009, 22:23Läser badtråden och skrattar. Ni är ju helt crazy! 😀
Läser badtråden och skrattar. Ni är ju helt crazy! 😀
Quote from Funbeat user on 26 August 2009, 06:03Snart är månaden slut.
Snart är månaden slut.
Quote from Funbeat user on 26 August 2009, 12:17Så nu har jag gett upp inför hotande förkylningar och tjejmilenstress och förvandlat mitt tidigare försök till Sommarutmaning.
Nästa månad blir det nog löpbandet 🙂
Så nu har jag gett upp inför hotande förkylningar och tjejmilenstress och förvandlat mitt tidigare försök till Sommarutmaning.
Nästa månad blir det nog löpbandet 🙂
Quote from Magnus Gelang on 28 August 2009, 16:51Patric: Ja det blir nog där nånstans,,,jag är inte så hemma i Linde, jobbar bara där, men bor inte där. Men jag funderar på att utgå från min kollegas port, springa lilla Lindesjön runt, hon säger att det är 4 km, sen vidare ner till sjön nedanför hotelle
Patric: Ja det blir nog där nånstans,,,jag är inte så hemma i Linde, jobbar bara där, men bor inte där. Men jag funderar på att utgå från min kollegas port, springa lilla Lindesjön runt, hon säger att det är 4 km, sen vidare ner till sjön nedanför hotelle
Quote from Funbeat user on 28 August 2009, 17:51Jag sprang min Sommarutmaning för Augusti idag. Blev ett nytt spår, som jag inte sprungit förut, men tyvärr inget bad.
Jag sprang min Sommarutmaning för Augusti idag. Blev ett nytt spår, som jag inte sprungit förut, men tyvärr inget bad.
Quote from Funbeat user on 29 August 2009, 15:59Har sprungit min första utmaning idag. Det kändes ganska tungt i benen, 19 grader och en varm sol gjorde det inte lättare.
Höll ett 6 min tempo, vilket inte är det snabbaste jag sprungit.Hur som helst har jag kommit igång med konditionsträningen och det
Har sprungit min första utmaning idag. Det kändes ganska tungt i benen, 19 grader och en varm sol gjorde det inte lättare.
Höll ett 6 min tempo, vilket inte är det snabbaste jag sprungit.
Hur som helst har jag kommit igång med konditionsträningen och det
Quote from Funbeat user on 30 August 2009, 13:41Nu var augusti avklarat! (H)
Nu var augusti avklarat! (H)
Quote from Funbeat user on 30 August 2009, 14:57Tack för initiativet. Jag hade ingen aning om att jag kunde springa en inte helt lätt bana på 5:03/km. Än en gång (t+) för Funbeat.
Tack för initiativet. Jag hade ingen aning om att jag kunde springa en inte helt lätt bana på 5:03/km. Än en gång (t+) för Funbeat.
Quote from Funbeat user on 31 August 2009, 19:06Blev ingen utmaning för mig i helgen. Och idag blir det inte av heller. Däremot blev det både bad och vattenskidåkning i helgen.
Blev ingen utmaning för mig i helgen. Och idag blir det inte av heller. Däremot blev det både bad och vattenskidåkning i helgen.