Quote from Funbeat user on 31 August 2009, 21:08Blir ingen augustiutmaning för min del - har roat mig med magsjuka i stället.
Blir ingen augustiutmaning för min del - har roat mig med magsjuka i stället.
Quote from Funbeat user on 31 August 2009, 21:13I mål! Med nytt pers (32:42), återigen inklusive bad!
Okej, det kanske inte var sååå kul med bad när det är 14 grader i luften och nåt liknande i vattnet, men vafasen... Har man sagt att man SKA så.. och det HAR ju funnits varmare dagar i Augusti som ja
I mål! Med nytt pers (32:42), återigen inklusive bad!
Okej, det kanske inte var sååå kul med bad när det är 14 grader i luften och nåt liknande i vattnet, men vafasen... Har man sagt att man SKA så.. och det HAR ju funnits varmare dagar i Augusti som ja
Quote from Funbeat user on 31 August 2009, 21:24Bra jobbat Jessie!
Krya på dig Ingmari!
och kom igen Mia!bra jobbat allihopa i alla fall.
Bra jobbat Jessie!
Krya på dig Ingmari!
och kom igen Mia!
bra jobbat allihopa i alla fall.
Quote from Funbeat user on 31 August 2009, 22:16Klarade av en SU till med bad (förväntar mig pöl och droppe eller vad man nu skulle få)
Kutade 2,5 kilometer, vände och tog badet på vägen tillbaka. Fegade ur och tog av mig tröja, skor och strumpor, ut i vattnet, en armhävning och sen på med grejorna ig
Klarade av en SU till med bad (förväntar mig pöl och droppe eller vad man nu skulle få)
Kutade 2,5 kilometer, vände och tog badet på vägen tillbaka. Fegade ur och tog av mig tröja, skor och strumpor, ut i vattnet, en armhävning och sen på med grejorna ig
Quote from Funbeat user on 2 September 2009, 15:12har en jobbig period i livet (som inte tar slut.....) ...... bättre sent än aldrig. Mission completed.
har en jobbig period i livet (som inte tar slut.....) ...... bättre sent än aldrig. Mission completed.
Quote from Funbeat user on 2 September 2009, 20:44Alla jobbiga perioder tar slut Maria N Helsingborg...det kan jag lova dig. Men när man är inne i dom så ser det så ut....oändliga.!!? Men det är väl bara att fortsätta att leva och försöka göra det bästa av situationen samt samla på "guldpengarna" å sen s
Alla jobbiga perioder tar slut Maria N Helsingborg...det kan jag lova dig. Men när man är inne i dom så ser det så ut....oändliga.!!? Men det är väl bara att fortsätta att leva och försöka göra det bästa av situationen samt samla på "guldpengarna" å sen s
Quote from Funbeat user on 2 September 2009, 22:35Tack, Kjell!
*letar upp Kjells adress och skickar min 15-åriga dotter till honom*
😀Nu känns det redan bättre.
Tack, Kjell!
*letar upp Kjells adress och skickar min 15-åriga dotter till honom*
😀
Nu känns det redan bättre.
Quote from Funbeat user on 2 September 2009, 22:54@ Maria
Det blev nog fel?
@ Maria
Det blev nog fel?
Quote from Funbeat user on 2 September 2009, 22:55nej, detta känns helt rätt, Erik 😀
....eller du menade ngt annat? *s*
nej, detta känns helt rätt, Erik 😀
....eller du menade ngt annat? *s*
Quote from Funbeat user on 2 September 2009, 22:59@Maria
Sätt i gång och förtjäna Bild:i71.photobucket.com/albums/i135/Booogeyman/8Tunlar.jpg
@Maria
Sätt i gång och förtjäna Bild:i71.photobucket.com/albums/i135/Booogeyman/8Tunlar.jpg