Quote from Guest on 13 November 2006, 18:57"Gamla" Soteledens Äventyrsmarathon byter namn (och skaffar fler sponsorer). Förutom marathonsträckan så finns det även en kortare variant på 16,5km (Granitloppet).
IK Granit anordnar men hittills (2006-11-04) verkar inbjudan bara finnas i pappersform...
"Gamla" Soteledens Äventyrsmarathon byter namn (och skaffar fler sponsorer). Förutom marathonsträckan så finns det även en kortare variant på 16,5km (Granitloppet).
IK Granit anordnar men hittills (2006-11-04) verkar inbjudan bara finnas i pappersform...
Quote from Fredrik Petersson on 13 November 2006, 19:07Detta verkar ju vara en höjdare. Mina hemmatrakter nästan. =)
Har du koll på vart man kan få mer info om loppet?
Detta verkar ju vara en höjdare. Mina hemmatrakter nästan. =)
Har du koll på vart man kan få mer info om loppet?
Quote from Funbeat user on 13 November 2006, 20:23http://www.svenskidrott.se/Organisation.asp?WCI=wiKlubbKassaNews&WCU=350444&CatId=386356
länken är till upplaga 2006, men närnare i tiden är ju Lucia-, halv, kvartsmarathon i samma regi! 9 dec:
http://www.svenskidrott.se/Organisation.asp?WCI=wiKlubbKas
http://www.svenskidrott.se/Organisation.asp?WCI=wiKlubbKassaNews&WCU=350444&CatId=386356
länken är till upplaga 2006, men närnare i tiden är ju Lucia-, halv, kvartsmarathon i samma regi! 9 dec:
Quote from Funbeat user on 14 May 2007, 00:47Finns inte så mycket info, mer än inbjudan och att starten är flyttad, på IK Granits hemsida.
Är det nån som känner till förhållandena? Typ underlag och hur kuperat. Hur är den jämfört med Munkastigen Trailrun?
CU
/Calle
Finns inte så mycket info, mer än inbjudan och att starten är flyttad, på IK Granits hemsida.
Är det nån som känner till förhållandena? Typ underlag och hur kuperat. Hur är den jämfört med Munkastigen Trailrun?
CU
/Calle
Quote from ellen olsson on 14 May 2007, 01:15I fredags pratade jag med tre personer - Rune Larsson, Fredrik Ölmqvist och Bjarne Koning - som sprungit förut. Enligt dem så är banan rejält tuff och teknisk men skoj. Segrartiden ifjol låg på 4:30 så jag har insett att jag kommer att få lida litet grand
I fredags pratade jag med tre personer - Rune Larsson, Fredrik Ölmqvist och Bjarne Koning - som sprungit förut. Enligt dem så är banan rejält tuff och teknisk men skoj. Segrartiden ifjol låg på 4:30 så jag har insett att jag kommer att få lida litet grand
Quote from ellen olsson on 17 May 2007, 21:00Daniel och Calle: Eftersom vi bor i Göteborgsområdet alla tre så infinner sig en fråga om samåkning och gemensamt eftersnack över pizza/pasta/whatever...
Vad sägs?
Daniel och Calle: Eftersom vi bor i Göteborgsområdet alla tre så infinner sig en fråga om samåkning och gemensamt eftersnack över pizza/pasta/whatever...
Vad sägs?
Quote from Funbeat user on 18 May 2007, 07:12Jag kommer förmodligen ta med hela familjen, så det blir svårt med samåkning för min del.
Jag kommer förmodligen ta med hela familjen, så det blir svårt med samåkning för min del.
Quote from Funbeat user on 18 May 2007, 13:51Nu när benen börjar kännas lite fräschare blir man ju lite sugen...:-)
Nu när benen börjar kännas lite fräschare blir man ju lite sugen...:-)
Quote from Fredrik Petersson on 18 May 2007, 16:14Tjena,
En bra idé Fredrik... Dessvärre kommer jag inte att kunna deltaga. 🙁
Men du verkar vara med på många roliga aktiviteter så ett gemensamt arrangemang får vi styra till någon gång. 🙂Lycka till alla!
Tjena,
En bra idé Fredrik... Dessvärre kommer jag inte att kunna deltaga. 🙁
Men du verkar vara med på många roliga aktiviteter så ett gemensamt arrangemang får vi styra till någon gång. 🙂
Lycka till alla!
Quote from ellen olsson on 18 May 2007, 17:12> Nu när benen börjar kännas lite fräschare blir man ju lite sugen...
Ska du säga som sprang 61km häromdagen...! Yikes!
> Nu när benen börjar kännas lite fräschare blir man ju lite sugen...
Ska du säga som sprang 61km häromdagen...! Yikes!