Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Fredrik!

Kör du på lördag eller? (du kan svara på frågan både vad gäller om du deltar och om planerar att köra bil dit, jag tror kanske min fru vill ha vårbil nämligen)

Har lite funderingar på att delta ändå...låter ju som ett väldans roligt lopp! 🙂

Jag ska springa iallafall. Jag har dock ingen bil utan ska kolla upp transportläget imorgon och se vad som går att ordna. Jag skulle tro att klubbens näst(?) meste långlöpare ska dit. Han brukar springa flera lopp i trailruncupen varje år.

Okej, och jag kan på min flank bearbeta min fru lite och så om jag ändå kan ta bilen på lördag 🙂

Fredrik
Tror nog att bil kan vara ordnad om jag springer. Har lite småsjuka barn, men det verkar gå mot bättre tider så att jag kan nog smita iväg på lördag.

Hur är det med banan, är den extremt tuff eller? KG som arrangerade Lilla Edet 6H sa att det fra

När det gäller vätska fick jag följande från Cecilia på IK Granit.

"På den långa banan kommer det att finnas en vätske- och mat(banan och russin) kontroll, då ungefär halva banan är avklarad."

Nu har jag handlat ryggsäck inför morgondagen och skall plocka lite förband ur bilens första hjälpenlåda...känns seriöst dettta - lite pirrig , men skön känsla.:D

Arrangören trodde också på närmare 6 timmar för mig så det är väl bäst att inte förvänta si

Jag har en känsla av mild panik och kommer förmodligen att sova i givakt inatt.

Som tur är har jag hela min supporterklubb med mig (frugan och mina två pojkar) som moraliskt stöd. Vi åker upp redan idag och kommer att bo på Sotenäs Camping över helgen.

Låter spännande! 🙂
Hoppas det går bra för er 😀

Nästan 7 timmars löpning (06.48) inkl ett helt koppel med vilse i pannkakankilometrar. Skulle nog annars varit omkring en timme snabbare.
Mkt kuperat ( Får Lidingöloppet att likna Happymil. "Elit-trailare" kommer inte så mkt under 5 timmar.) och svååååårt

Bra kämpat Anders (t+)

Edit: Bra kämpat Fredrik också! (t+)