Quote from Funbeat user on 21 May 2007, 22:49Fredrik!
Kör du på lördag eller? (du kan svara på frågan både vad gäller om du deltar och om planerar att köra bil dit, jag tror kanske min fru vill ha vårbil nämligen)
Har lite funderingar på att delta ändå...låter ju som ett väldans roligt lopp! 🙂
Fredrik!
Kör du på lördag eller? (du kan svara på frågan både vad gäller om du deltar och om planerar att köra bil dit, jag tror kanske min fru vill ha vårbil nämligen)
Har lite funderingar på att delta ändå...låter ju som ett väldans roligt lopp! 🙂
Quote from ellen olsson on 21 May 2007, 23:56Jag ska springa iallafall. Jag har dock ingen bil utan ska kolla upp transportläget imorgon och se vad som går att ordna. Jag skulle tro att klubbens näst(?) meste långlöpare ska dit. Han brukar springa flera lopp i trailruncupen varje år.
Jag ska springa iallafall. Jag har dock ingen bil utan ska kolla upp transportläget imorgon och se vad som går att ordna. Jag skulle tro att klubbens näst(?) meste långlöpare ska dit. Han brukar springa flera lopp i trailruncupen varje år.
Quote from Funbeat user on 22 May 2007, 07:37Okej, och jag kan på min flank bearbeta min fru lite och så om jag ändå kan ta bilen på lördag 🙂
Okej, och jag kan på min flank bearbeta min fru lite och så om jag ändå kan ta bilen på lördag 🙂
Quote from Funbeat user on 23 May 2007, 19:49Fredrik
Tror nog att bil kan vara ordnad om jag springer. Har lite småsjuka barn, men det verkar gå mot bättre tider så att jag kan nog smita iväg på lördag.Hur är det med banan, är den extremt tuff eller? KG som arrangerade Lilla Edet 6H sa att det fra
Fredrik
Tror nog att bil kan vara ordnad om jag springer. Har lite småsjuka barn, men det verkar gå mot bättre tider så att jag kan nog smita iväg på lördag.
Hur är det med banan, är den extremt tuff eller? KG som arrangerade Lilla Edet 6H sa att det fra
Quote from Funbeat user on 23 May 2007, 22:47När det gäller vätska fick jag följande från Cecilia på IK Granit.
"På den långa banan kommer det att finnas en vätske- och mat(banan och russin) kontroll, då ungefär halva banan är avklarad."
När det gäller vätska fick jag följande från Cecilia på IK Granit.
"På den långa banan kommer det att finnas en vätske- och mat(banan och russin) kontroll, då ungefär halva banan är avklarad."
Quote from Funbeat user on 25 May 2007, 13:16Nu har jag handlat ryggsäck inför morgondagen och skall plocka lite förband ur bilens första hjälpenlåda...känns seriöst dettta - lite pirrig , men skön känsla.:D
Arrangören trodde också på närmare 6 timmar för mig så det är väl bäst att inte förvänta si
Nu har jag handlat ryggsäck inför morgondagen och skall plocka lite förband ur bilens första hjälpenlåda...känns seriöst dettta - lite pirrig , men skön känsla.:D
Arrangören trodde också på närmare 6 timmar för mig så det är väl bäst att inte förvänta si
Quote from Funbeat user on 25 May 2007, 13:32Jag har en känsla av mild panik och kommer förmodligen att sova i givakt inatt.
Som tur är har jag hela min supporterklubb med mig (frugan och mina två pojkar) som moraliskt stöd. Vi åker upp redan idag och kommer att bo på Sotenäs Camping över helgen.
Jag har en känsla av mild panik och kommer förmodligen att sova i givakt inatt.
Som tur är har jag hela min supporterklubb med mig (frugan och mina två pojkar) som moraliskt stöd. Vi åker upp redan idag och kommer att bo på Sotenäs Camping över helgen.
Quote from Funbeat user on 25 May 2007, 14:59Låter spännande! 🙂
Hoppas det går bra för er 😀
Låter spännande! 🙂
Hoppas det går bra för er 😀
Quote from Funbeat user on 26 May 2007, 21:32Nästan 7 timmars löpning (06.48) inkl ett helt koppel med vilse i pannkakankilometrar. Skulle nog annars varit omkring en timme snabbare.
Mkt kuperat ( Får Lidingöloppet att likna Happymil. "Elit-trailare" kommer inte så mkt under 5 timmar.) och svååååårt
Nästan 7 timmars löpning (06.48) inkl ett helt koppel med vilse i pannkakankilometrar. Skulle nog annars varit omkring en timme snabbare.
Mkt kuperat ( Får Lidingöloppet att likna Happymil. "Elit-trailare" kommer inte så mkt under 5 timmar.) och svååååårt
Quote from Jan Lundquist on 26 May 2007, 22:28Bra kämpat Anders (t+)
Edit: Bra kämpat Fredrik också! (t+)
Bra kämpat Anders (t+)
Edit: Bra kämpat Fredrik också! (t+)