Quote from Funbeat user on 23 September 2008, 09:50Jo, du har naturligtvis rätt Lady. Huvudsaken är ju att man har en målsättning med sin träning. Nån gång kommer Spartathlon kanske bli av, tills dess finns det ju en uppsjö av roliga lopp!!!
Jo, du har naturligtvis rätt Lady. Huvudsaken är ju att man har en målsättning med sin träning. Nån gång kommer Spartathlon kanske bli av, tills dess finns det ju en uppsjö av roliga lopp!!!
Quote from Funbeat user on 23 September 2008, 09:58å nej, det krockar med Lidingöloppet. Vad synd att jag redan anmält mig annars hade jag ju gärna ställt upp (H)
Gaaaalet imponerande! Såg nån form av dokumentär på Youtube om det för ett tag sedan... Scott Jurek är ju helt otrolig!
å nej, det krockar med Lidingöloppet. Vad synd att jag redan anmält mig annars hade jag ju gärna ställt upp (H)
Gaaaalet imponerande! Såg nån form av dokumentär på Youtube om det för ett tag sedan... Scott Jurek är ju helt otrolig!
Quote from Funbeat user on 23 September 2008, 10:15Hahaha, jo det är ju antingen LL eller Spartathlon 😀
Hahaha, jo det är ju antingen LL eller Spartathlon 😀
Quote from Funbeat user on 23 September 2008, 10:54Attans, då blir jag tvungen att stå över i år igen. Spartathlon brukar väl inte vara så kallt och lerigt, så det känns inte som samma utmaning. 🙂
Attans, då blir jag tvungen att stå över i år igen. Spartathlon brukar väl inte vara så kallt och lerigt, så det känns inte som samma utmaning. 🙂
Quote from Elias Engqvist on 23 September 2008, 10:55Men inte kan dom väl ha SÅ jobbiga backar som aborrbacken i spartathlon?
Men inte kan dom väl ha SÅ jobbiga backar som aborrbacken i spartathlon?
Quote from Funbeat user on 23 September 2008, 11:04Inte en chans, Aborrbacken är ju VÄRLDENS hemskaste backe!
Inte en chans, Aborrbacken är ju VÄRLDENS hemskaste backe!
Quote from Funbeat user on 23 September 2008, 11:14Bara ett litet mindre berg efter 16 mil:
Bild:http://3.bp.blogspot.com/_ZXpcJTHiWp8/SNiysTnfLwI/AAAAAAAAA00/7hoHrGhLuFg/s400/SpartathlonStreckenprofil_gr.jpg
Bara ett litet mindre berg efter 16 mil:
Bild:http://3.bp.blogspot.com/_ZXpcJTHiWp8/SNiysTnfLwI/AAAAAAAAA00/7hoHrGhLuFg/s400/SpartathlonStreckenprofil_gr.jpg
Quote from Funbeat user on 23 September 2008, 11:20Men då har man ju haft 16 mil på sig att värma upp och förbereda sig mentalt, så det är inte samma sak.
Men då har man ju haft 16 mil på sig att värma upp och förbereda sig mentalt, så det är inte samma sak.
Quote from Funbeat user on 23 September 2008, 11:38När går starten på fredag?
När går starten på fredag?
Quote from Funbeat user on 23 September 2008, 14:43Klockan sju på morgonen grekisk tid (sex här alltså). Sedan dröjer det väl en bit tills de första löparna kommer fram till första kontrollen som direktrapporterar.
Klockan sju på morgonen grekisk tid (sex här alltså). Sedan dröjer det väl en bit tills de första löparna kommer fram till första kontrollen som direktrapporterar.