Quote from Ebba Johansson on 28 April 2008, 23:18Jag har precis bytt cykel och därmed också pedaler, har haft spd förut, varit skapligt nöjd med det, lite domnningar i fötterna och lite lätt att klicka ur trots väl åtskruvande pedaler... Täntke från början bara cykla lite och därför var det ju bra med s
Jag har precis bytt cykel och därmed också pedaler, har haft spd förut, varit skapligt nöjd med det, lite domnningar i fötterna och lite lätt att klicka ur trots väl åtskruvande pedaler... Täntke från början bara cykla lite och därför var det ju bra med s
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 23:20Meindl gör vandringskängor.
Meindl gör vandringskängor.
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 23:41man (läs jag) svänger sig (blir då mig) idag med begrepp som man för 4 månader sedan inte hade en aaaaning om vad var. Erkäner dock att trots att jag vet vad det är så vet jag inte vad bokstäverna står för. Vill någon berätta?
SPD
SPD SL
man (läs jag) svänger sig (blir då mig) idag med begrepp som man för 4 månader sedan inte hade en aaaaning om vad var. Erkäner dock att trots att jag vet vad det är så vet jag inte vad bokstäverna står för. Vill någon berätta?
SPD
SPD SL
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 23:45Schimpanze pedal dumb + slow learner
Schimpanze pedal dumb + slow learner
Quote from Elias Engqvist on 28 April 2008, 23:50Sozialdemokratische Partei Deutschlands...Stockholms Lokaltrafik
Sozialdemokratische Partei Deutschlands...Stockholms Lokaltrafik
Quote from j sollerman on 28 April 2008, 23:50lol
lol
Quote from Elias Engqvist on 28 April 2008, 23:55..eller kanske Shimano Pedaling Dynamics
..eller kanske Shimano Pedaling Dynamics
Quote from Elias Engqvist on 28 April 2008, 23:59tror att SL står för Standard Look...
tror att SL står för Standard Look...
Quote from j sollerman on 28 April 2008, 23:59stämmer bra de (hv)
stämmer bra de (hv)
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 00:03Då hade jag kanske fel, men jag kör inte med fiske o golf grejor..
Fattar inte Nipponesiska.
Då hade jag kanske fel, men jag kör inte med fiske o golf grejor..
Fattar inte Nipponesiska.