Quote from Elias Engqvist on 29 April 2008, 00:04Nä du pratar väl bara Italienska (och skånska)?
Nä du pratar väl bara Italienska (och skånska)?
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 00:08Skånska, Engelska, tyska, danska, spanska, lite holländska o Italienska.
Mycket metrolingokulturell!
Skånska, Engelska, tyska, danska, spanska, lite holländska o Italienska.
Mycket metrolingokulturell!
Quote from Elias Engqvist on 29 April 2008, 00:12Naturligtvis - jag börjar bli trött...jag menade förstås "åtminstone italienska o skånska"...
Dags att leta reda på sängen!
Naturligtvis - jag börjar bli trött...jag menade förstås "åtminstone italienska o skånska"...
Dags att leta reda på sängen!
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 00:14På onsdag ska jag berätta vad jag gjorde för arton år sedan på valborg.
På onsdag ska jag berätta vad jag gjorde för arton år sedan på valborg.
Quote from Berit Bengtson on 30 April 2008, 09:02Maria Nyström Helsingborg undrade:
> Erkäner dock att trots att jag vet vad det är så vet jag inte vad bokstäverna står för. Vill någon berätta?
>
> SPD
> SPD SLVad bokstäverna står för, utöver Shimano Pedalling Dynamics, vet jag inte.
Men SPD-pedaler h
Maria Nyström Helsingborg undrade:
> Erkäner dock att trots att jag vet vad det är så vet jag inte vad bokstäverna står för. Vill någon berätta?
>
> SPD
> SPD SL
Vad bokstäverna står för, utöver Shimano Pedalling Dynamics, vet jag inte.
Men SPD-pedaler h
Quote from Funbeat user on 30 April 2008, 09:18Jag har för mig att proffsstallen får betalt för att köra med olika produkter, kallas sponing eller något sådant.
Jag har LOOK model A pedaler och jag kan tycka mig se att det funnits några utvecklingsteg från A till Keo.
Att bara köpa styvare sula kan
Jag har för mig att proffsstallen får betalt för att köra med olika produkter, kallas sponing eller något sådant.
Jag har LOOK model A pedaler och jag kan tycka mig se att det funnits några utvecklingsteg från A till Keo.
Att bara köpa styvare sula kan
Quote from Funbeat user on 30 April 2008, 11:52Mer än OK! Tack Håkan (t+)
Mer än OK! Tack Håkan (t+)
Quote from Funbeat user on 30 April 2008, 18:30Snyggt sammanställt Håkan!
Frågan kommer ju upp här lite då och då. Nu kan vi hänvisa till denna tråden och din fina beskrivning.
Snyggt sammanställt Håkan!
Frågan kommer ju upp här lite då och då. Nu kan vi hänvisa till denna tråden och din fina beskrivning.
Quote from ellen olsson on 30 April 2008, 19:49> -Lance Armstrong fick betalt för att använda den på sin cykel under (bla) TdF
Ovanstående gäller bara SPD-SL.
Till saken hör att Lance vägrade använda föregångaren SPD-R *trots* sponsring eftersom han ansåg att de sög.
> -Lance Armstrong fick betalt för att använda den på sin cykel under (bla) TdF
Ovanstående gäller bara SPD-SL.
Till saken hör att Lance vägrade använda föregångaren SPD-R *trots* sponsring eftersom han ansåg att de sög.
Quote from j sollerman on 2 May 2008, 14:59Nu när jag är racerlös undrar jag hur jag ska göra med min mtb (som får duga till landsväg), på med spd-sl pedaler eller nöja sig med spd?
Nu när jag är racerlös undrar jag hur jag ska göra med min mtb (som får duga till landsväg), på med spd-sl pedaler eller nöja sig med spd?