Quote from Funbeat user on 19 September 2008, 14:57Ja, jag såg att det var en djungel med olika vikt specifikationer beroende på vilken sida man var inne på. Med klossar, utan klossar, tillverkarens utsago, försäljningsställets egna vikt noteringar m.m. Ibland står det ingenting om vad det är dem har vägt
Ja, jag såg att det var en djungel med olika vikt specifikationer beroende på vilken sida man var inne på. Med klossar, utan klossar, tillverkarens utsago, försäljningsställets egna vikt noteringar m.m. Ibland står det ingenting om vad det är dem har vägt
Quote from Funbeat user on 19 September 2008, 15:14Sedan så är det oftast lättare att lätta ett par kilo runt lilla Gullegumpen än att köpa sig snabb.
Sedan så är det oftast lättare att lätta ett par kilo runt lilla Gullegumpen än att köpa sig snabb.
Quote from Funbeat user on 19 September 2008, 15:48Nja, tycker det handlar mer om vad man får för pengarna, för mig iallafall.
Tycker inte det är "att köpa sig snabb" när man kollar upp lite saker innan man handlar!Är nöjd med min vikt runt gullegumpen 🙂 Och visst gå ner 1 kg kontra byte av pedaler ä
Nja, tycker det handlar mer om vad man får för pengarna, för mig iallafall.
Tycker inte det är "att köpa sig snabb" när man kollar upp lite saker innan man handlar!
Är nöjd med min vikt runt gullegumpen 🙂 Och visst gå ner 1 kg kontra byte av pedaler ä
Quote from Funbeat user on 19 September 2008, 16:04Är man tillräckligt klen så kan man köra med Speedplay Ti.
Det finns inga feta cyklister.
Snart börjar Vueltan på Eurosport och då kan ni spana er trötta efter Bestemors fedt.
Är man tillräckligt klen så kan man köra med Speedplay Ti.
Det finns inga feta cyklister.
Snart börjar Vueltan på Eurosport och då kan ni spana er trötta efter Bestemors fedt.
Quote from Funbeat user on 20 September 2008, 17:49Är Speedplay lösningen på mitt onda knä? Orsaken till knäproblemet (endast vänster) sitter i min värdelösa höft som har blivit utsliten. Det innebär att knät och i viss mån fotleden får stå för merparten av rörlighet när jag trampar. Jag har löst mitt dil
Är Speedplay lösningen på mitt onda knä? Orsaken till knäproblemet (endast vänster) sitter i min värdelösa höft som har blivit utsliten. Det innebär att knät och i viss mån fotleden får stå för merparten av rörlighet när jag trampar. Jag har löst mitt dil
Quote from Funbeat user on 20 September 2008, 17:58Det är lite överkurs för mig att lämna exakta diagnoser på nätet. Prata med din läkare eller sjukgymnast etc.
Det jag kan säga är att många med problemknä kör med Time(centrerande med hjälp av fjäder) eller Speedplay Zero med ställbar rörlighet 0-15 grad
Det är lite överkurs för mig att lämna exakta diagnoser på nätet. Prata med din läkare eller sjukgymnast etc.
Det jag kan säga är att många med problemknä kör med Time(centrerande med hjälp av fjäder) eller Speedplay Zero med ställbar rörlighet 0-15 grad
Quote from Funbeat user on 20 September 2008, 23:52Kristofer
Jag har ett par beg. Speedplay Zero Titanium om du är intresserad.
Björn
Kristofer
Jag har ett par beg. Speedplay Zero Titanium om du är intresserad.
Björn