Quote from Guest on 4 April 2011, 13:12Jag är en glad cykelnybörjare som har en fundering på relationen mellan spinningträning och landsvägscykling.
Vad jag har förstått så är det effektivaste att hela tiden eller nästan hela tiden sitta ner när man cyklar landsväg. Vid spinning tillbringar m
Jag är en glad cykelnybörjare som har en fundering på relationen mellan spinningträning och landsvägscykling.
Vad jag har förstått så är det effektivaste att hela tiden eller nästan hela tiden sitta ner när man cyklar landsväg. Vid spinning tillbringar m
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 13:22Hvorfor skal alt gjøres til et enten eller. En landsvegsykler står bare opp (som oftest) i bratte motbakker , eller når han spurter, eller strekke på benene.
Det viser seg at pulsen stiger 4-5 slag når en står opp i forhold til å sitte.Ellers så blir en
Hvorfor skal alt gjøres til et enten eller. En landsvegsykler står bare opp (som oftest) i bratte motbakker , eller når han spurter, eller strekke på benene.
Det viser seg at pulsen stiger 4-5 slag når en står opp i forhold til å sitte.
Ellers så blir en
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 13:29Är med i dina funderingar Marcus (NPNG kanske inte tänker på att spinningpassen på gym är ledda av instruktörer som tjatar om "position 1, 2 och 3 osv.", dvs. olika stå positioner som ingår i deras program).
Jag brukar - de få gånger jag spinner - säga ti
Är med i dina funderingar Marcus (NPNG kanske inte tänker på att spinningpassen på gym är ledda av instruktörer som tjatar om "position 1, 2 och 3 osv.", dvs. olika stå positioner som ingår i deras program).
Jag brukar - de få gånger jag spinner - säga ti
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 13:41Du har rett. det tenkte jeg ikke på. De ganger jeg "slenger" med klubben på felles spinning kjører jeg altid mitt eget løp. Men de kjenner meg, så de holder kjeften. 🙂